نسخه آزمایشی
مرکز آموزش علمی کاربردی جهاد دانشگاهی مشهد > اخبار مرکز > اخبار آموزشی > مهلت پذیرش دانشجو ترم مهر امسال با ۲۰ رشته جدید تا ۴ شهریور
۵۲۷ بازدید

رییس مرکز علمی کاربردی جهاددانشگاهی مشهدخبر داد:

مهلت پذیرش دانشجو ترم مهر امسال با ۲۰ رشته جدید تا ۴ شهریور

رییس مرکز علمی کاربردی جهاددانشگاهی مشهد از تمدید مهلت پذیرش دانشجو برای مهر امسال فقط تا چهارم شهریور ماه خبرداد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی مرکز آموزش علمی کاربردی جهاددانشگاهی مشهد، احمد افروغی با بیان اینکه دفترچه پذیرش مهرماه دانشگاه جامع علمی کاربردی از نیمه خردادماه توسط سازمان سنجش منتشر شد، گفت: بازه ثبت نام برای علاقمندان به ادامه تحصیل در دو مقطع کاردانی و کارشناسی ناپیوسته تا چهارم شهریور امکان پذیر است و متقاضیان می‌توانند با مراجعه به این مرکز نسبت به ثبت نام اقدام نمایند.

وی با اشاره به افزایش تعداد کد رشته‌های جدید این مرکز اظهارداشت: در گروه تربیت بدنی در مقطع کاردانی رشته‌‌های مربیگری پایه پرورش اندام، مربیگری پایه فوتبال و مربیگری پایه کشتی به کدرشته‌های آموزشی این مرکز افزوده شده است.

رییس مرکز علمی کاربردی جهاددانشگاهی مشهد افزود: همچنین رشته‌های جدید داوری ورزشی-آمادگی جسمانی، مربیگری پرورش اندام، مربیگری فوتبال، مربیگری فوتسال و مربیگری کشتی برای دانشجویان متقاضی ادامه تحصیل در مقطع کارشناسی گروه تربیت بدنی ارایه خواهد شد.

رشته‌های جدید گروه فرهنگ و هنر

وی عنوان کرد: در مقطع کاردانی گروه فرهنگ و هنر نیز رشته‌های جدید طراحی گرافیک، طلا و جواهر ساخت زیور آلات با دست، معماری داخلی و هتلداری را خواهیم داشت. در مقطع کارشناسی گروه گرافیک نیز رشته طراحی گرافیک با گرایش تصویرسازی به کدرشته‌های این مرکز اضافه شده است.

گرایش‌های کاربردی گروه کامپیوتر 

افروغی با اشاره به اینکه به گروه کامپیوتر مرکز نیز رشته‌های جدید و کاربردی مهمی افزوده شده است، گفت: در مقطع کاردانی رشته‌های کسب و کارهای دیجیتالی، پشتیبانی سیستم‌های رایانه‌ای، تولید محتوای دیجیتالی و در مقطع کارشناسی رشته‌های مهندسی فناوری تولید و مدیریت محتوای دیجیتالی، مهندسی فناوری مدیریت و پشتیبانی فناوری اطلاعات و مهندسی فناوری کسب و کار دیجیتالی برای علاقمندان به ادامه تحصیل در رشته‌های زیرمجموعه گروه کامپیوتر ارایه شده است.

بازگشت رشته “حسابداری” به کدرشته های مرکز

رییس مرکز آموزش علمی کاربردی جهاددانشگاهی مشهد با اشاره به سابقه پذیرش دانشجو این مرکز در رشته حسابداری، اظهارداشت: با توجه به اینکه این رشته از ابتدا در این دانشگاه ارایه می شد موفق شدیم دوباره مجوز اخذ پذیرش دانشجو در رشته حسابداری امور مالی در دو مقطع کاردانی و کارشناسی  را دریافت نماییم.

رییس مرکز آموزش علمی کاربردی جهاددانشگاهی مشهد تاکید کرد: پذیرش دانشجو در مراکز علمی کاربردی بدون کنکور است و بر اساس سوابق تحصیلی و سهمیه‌ها توسط سازمان سنجش و آموزش کشور صورت می پذیرد.

بنابراین گزارش رشته‌های دیگر مقطع کاردانی مرکز مدیریت کسب وکار، طراحی لباس، دوخت و تکنولوژی لباس، هنرهای تجسمی-گرافیک، امور فرهنگی، روابط عمومی،  گردشگری ،شبکه های کامپیوتری ،فناوری اطلاعات-اینترنت و شبکه های گسترده ، نرم افزار-برنامه سازی کامپیوتری، مترجمی زبان انگلیسی(آثار مکتوب و دیداری و شنیداری)، مربیگری پایه فوتسال، مربیگری پایه آمادگی جسمانی و حقوق ثبتی می‌باشد.

همچنین رشته‌های مقطع کارشناسی ناپیوسته این مرکز شامل  مدیریت امور فرهنگی(برنامه ریزی فرهنگی،ارزیابی فرهنگی)، روابط عمومی(الکترونیک،رفتاراجتماعی و افکارسنجی)، مدیریت گردشگری، طراحی و الگوسازی پوشاک-لباس مجلسی و خانگی، گرافیک-پوستر و نشانه، مهندسی فناوری شبکه‌های کامپیوتری، مهندسی فناوری اطلاعات-برنامه‌نویسی تحت وب، مهندسی فناوری اطلاعات- فناوری اطلاعات، مترجمی همزمان زبان انگلیسی، مدیریت اماکن ورزشی، مربیگری آمادگی جسمانی و حقوق ثبتی می‌شود.

متقاضیان می توانند از ساعت ۷ الی ۱۳جهت ثبت نام به آدرس کوی دکترا، سه راه ادبیات، مجتمع دکتر علی شریعتی جهاددانشگاهی خراسان رضوی، مرکز علمی کاربردی جهاددانشگاهی مشهد، اتاق۳۲۲ مراجعه نمایند.

ارسال دیدگاه
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های مورد نیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

بالا