نسخه آزمایشی
مرکز آموزش علمی کاربردی جهاد دانشگاهی مشهد > معرفی دانشگاه جامع علمی – کاربردی
۱۷۷۰ بازدید

دانشگاه جامع علمی‌کاربردی یکی از دانشگاه‌‌های وابسته به وزارت علوم، تحقیقات و فناوری است که با هدف ارتقای سطح مهارت شاغلان بخش‌‌های متفاوت اقتصادی و افزایش مهارت‌‌های حرفه‌‌ای دانش‌آموختگان مراکز آموزشی که فاقد تجربه اجرایی هستند تشکیل شد، که با به کارگیری و سازمان‌‌دهی امکانات، منابع مادی و انسانی دستگاه‌‌های اجرایی، نسبت به برگزاری دوره‌‌های آموزش علمی‌کاربردی در مقاطع کاردانی و کارشناسی و کارشناسی ارشد اقدام می‌‌کند.

دانشگاه جامع علمی‌کاربردی از جمله متولیان ارائه آموزش‌های مهارتی است که زیر نظر وزارت علوم، تحقیقات و فناوری اداره می‌‌شود. این دانشگاه در مهرماه سال ۱۳۷۱ با تصویب شورای گسترش آموزش عالی تأسیس و با هدف ارتقای سطح مهارت شاغلان بخش‌های متفاوت اقتصادی و افزایش مهارت‌های حرفه‌ای دانش‌آموختگان از ۱۳۷۳ فعالیت خود را رسماً آغاز کرد.

دانشگاه جامع مسوولیت برنامه‌‌ریزی، سازماندهی، پشتیبانی‌ کارشناسی، عملیاتی، اطلاعات و سیاست‌‌گذاری‌‌های کلان و نیز نظارت و ارزشیابی مراکز و موسسه‌های آموزش علمی‌کاربردی را بر عهده دارد. مراکز و موسسه‌های زیر نظر دانشگاه، رکن اجرایی آموزش‌‌های علمی‌کاربردی می‌باشند که با هدف ارتقای دانش کار و ایجاد مهارت‌‌های متناسب با حوزه فعالیت شغلی افراد تأسیس شده است.

 

کانال ارتباطی با دانشگاه

آدرس: تهران، خیابان انقلاب، حد فاصل خیابان حافظ و نجات الهی (چهارراه کالج)، پلاک ۶۸۳

 

تلفن: ۸۲۷۷۹- ۰۲۱ دورنگار: ۸۸۸۰۸۹۸۷- ۰۲۱

ایمیل: Info@uast.ac.ir

 

 

بالا