نسخه آزمایشی
۸۹۵ بازدید

رشته کاردانی حرفه‌ای مربیگری پایه فوتسال با هدف پرورش ورزشکاران کارآمد در کشور بر اهداف آشنایی با اصول و مفاهیم علمی فوتسال، شناخت شیوه‌های نوین و علمی آموزش فوتسال، یکسان‌سازی شیوه‌های تدریس در دوره‌های آموزشی این رشته ورزشی، بهره‌گیری از مدرن‌ترین سیستم‌های آموزشی و کمک آموزشی طراحی شده است.

برنامه آموزشی کاردانی حرفه ای مربی گری پایه فوتسال به دوره آموزشی اطلاق می گردد که در آن دانشجویان با گذراندن مباحث نظری و عملی در حوزه تخصصی در زمینه فوتسال و کسب مهارت‌های لازم به شرایط احراز شغل دستیاری مربیگری دست پیدا می‌کنند.

طول و ساختار دوره

دوره کاردانی حرفه‌ای مبتنی بر نظام واحدی و متشکل از مجموعه‌ای از دروس نظری و مهارتی است و با توجه به قابلیت‌ها و توانمندی‌های مشترک و حرفه‌ای به ۲ بخش “آموزش در مرکز مجری” و “آموزش در محیط کار” تقسیم می‌شود. مجموع واحدهای هر دوره بین ۶۸ تا ۷۲واحد درسی می‌باشد که در طول حداقل ۲ و حداکثر۳سال قابل اجرا است.

آینده شغلی

دستیار مربی در مدارس، باشگاه‌ها، اماکن ورزشی، هیات‌های ورزشی و … ، کاردان حرفه‌ای رشته ورزشی فوتسال، مربی درجه ۳ فوتسال پس از احراز شرایط استانداردهای ملی و بین‌المللی فدراسیون مرتبط از جمله مشاغل پیش روی دانش‌آموختگان این رشته می‌باشد.

 

سرفصل دروس

بالا