نسخه آزمایشی
مرکز آموزش علمی کاربردی جهاد دانشگاهی مشهد > اخبار مرکز > «هیات های اندیشه ورز» در مرکز تشکیل شود/محدودیتی برای نوآوری در حوزه آموزش وجود ندارد
۱۵۰ بازدید

رییس سازمان جهاددانشگاهی خراسان رضوی در جمع همکاران علمی کاربردی مشهد:

«هیات های اندیشه ورز» در مرکز تشکیل شود/محدودیتی برای نوآوری در حوزه آموزش وجود ندارد

رییس سازمان جهاد دانشگاهی خراسان رضوی با اشاره به پتانسیل های مطلوب سازمان در حوزه آموزش، تاکید کرد: هیچ منع و محدودیتی برای قرار گرفتن در مسیر خلاقیت و نوآوری در این حوزه وجود ندارد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی مرکز علمی کاربردی جهاددانشگاهی مشهد، دکتر حسین امینی مشهدی روز گذشته در نشست هم اندیشی با همکاران مرکز علمی کاربردی جهاددانشگاهی مشهد با اشاره به سابقه و افتخارات مرکز علمی کاربردی جهاددانشگاهی مشهد در سطح کشور، بر بهره گیری از ایده های نو در شکل گیری ساختاری جدید تاکید کرد.

امکان جایگزینی برای مان وجود دارد

وی با اشاره به پتانسیل ها و زیرساخت های قوی جهاد دانشگاهی، اظهار داشت: تردیدی نیست که امکان جایگزینی با بازنگری های انجام شده، همچنان وجود دارد و جای هیچ نگرانی نیست.

رییس سازمان جهاد دانشگاهی خراسان رضوی، خطاب به همکاران مرکز علمی کاربردی جهاددانشگاهی مشهد، خواستار تشکیل «هیات های اندیشه ورز» شد و گفت: قطعا تفکر و تامل، فرصتی برای بازنگری است که این فرصت با تغییر گریزناپذیر ایجاد شده در ساختار علمی کاربردی های جهاد دانشگاهی در واقع برای ما مهیا شده است.

ورود افراد علمی در تمام حوزه های سازمان ضروری است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی مرکز علمی کاربردی جهاددانشگاهی مشهد، دکتر امینی با اعتقاد بر اینکه مراکز دانشگاهی می توانند جامعه را به سمت نوآوری، پویایی و تصمیم گیری خلاق، هدایت کنند، بر ورود افراد علمی و دانشگاهی در تمام حوزه های سازمان تاکید کرد و آن را ضروری خواند.

وی ادامه داد: با تشکیل «هیات های اندیشه ورز» در مرکز علمی کاربردی جهاد دانشگاهی مشهد می توانیم از توان علمی و خردجمعی تمام همکاران و همراهان متخصص و صاحب نظر برای رسیدن به نوآوری و تقویت ایده پردازی آینده نگرانه، بهره ببریم.

جهاددانشگاهی به عنوان نهاد انقلابی، فرهنگی و علمی، مزیتی ارزشمند است

وی با اشاره به ماهیت جهاددانشگاهی به عنوان یک نهاد انقلابی، فرهنگی، علمی، اظهار داشت: با توجه به اینکه جهاد دانشگاهی منشأ حرکات ارزشمند در حوزه های علمی، آموزشی و فرهنگی بوده است، بی تردید ماهیت این نهاد ، یک مزیت بزرگ برای ما محسوب می‌شود تا بتوانیم در هر یک از بخش ها، همچنان ورودی نوآورانه، منطبق با نیازهای روز جامعه و برای خدمت رسانی داشته باشیم.

دکتر حسین امینی بر تلاش و کوشش جهادی تمام اعضای سازمان، تاکید کرد و افزود: انتظار از تفکر جهادی، همچنان حرکت و تلاش مستمر و هدفمند است تا توسعه و پیشرفت برای کشور عزیزمان براساس آرمان های انقلاب رقم بخورد.

انحلال مراکز علمی کاربردی جهاد دانشگاهی را به فرصت تبدیل خواهیم کرد

رییس سازمان جهاد دانشگاهی خراسان رضوی از انحلال مراکز علمی کاربردی جهاددانشگاهی به عنوان «نقطه عطف» یاد کرد و گفت: به طور قطع ما برای حوزه آموزش، برنامه خواهیم داشت و به زودی با بهره گیری از تمام توانمندی های سازمان، منابع انسانی ارزشمند و زیرساخت های مطلوب، این تغییر ساختار را به فرصتی برای توسعه و تحقق اهداف مدنظر تبدیل خواهیم کرد.

ارسال دیدگاه
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های مورد نیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

بالا