نسخه آزمایشی
مرکز آموزش علمی کاربردی جهاد دانشگاهی مشهد > اخبار مرکز > اخبار فرهنگی > نمایشگاه کسب و کارهای دانشجویی از ۷ خرداد در دانشگاه برگزار می شود
۱۵۰ بازدید

نمایشگاه “کسب و کارها و دستاوردهای منتخب دانشجویی” ویژه دانشجویان مرکز از ۷ تا ۱۰ خرداد ماه در محوطه دانشگاه برگزار می شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی مرکز آموزش علمی کاربردی جهاد دانشگاهی مشهد، محسن صابری نجفی مشاور کسب و کار و کارآفرینی مرکز علمی کاربردی جهاددانشگاهی مشهد با بیان اینکه این نمایشگاه و بازارچه با رویکرد ارتقای کسب و کار دانشجویان در زمینه های تولید و اشتغال آفرینی برگزار می شود،  گفت: در این نمایشگاه از کسب و کارها و دستاوردهای منتخب دانشجویان در گروه های مختلف رونمایی می شود.

وی با اعلام حمایت مرکز علمی کاربردی جهاد دانشگاهی مشهد از کسب و کارهای دانشجویان اظهار داشت: دانشجویانی می توانند طرح ها و محصولات فرهنگی و هنری خود را در رشته های متنوع مرکز از جمله گرافیک ، معماری داخلی ، طراحی لباس ، طلا و جواهر ، گردشگری ، فناوری اطلاعات، تربیت بدنی، روابط عمومی  و … ارایه دهند و در کنار نمایش دستاوردها به فروش محصول خود نیز بپردازند.

وی اعلام کرد: بازدید از نمایشگاه از ساعت ۱۰ صبح برای عموم آزاد می باشد.

صابری ضمن تاکید بر توانمندی های دانشجویی در مرکز علمی کاربردی جهاد دانشگاهی مشهد ، مطرح کرد : این نمایشگاه فرصتی برای توسعه و اشتغال آفرینی دانشجویان در حوزه های نوآوری ،  استارت آپ ها و کارآفرینی می باشد.

دانشجویان علاقه مند به شرکت در این نمایشگاه جهت هماهنگی برای دریافت غرفه می توانند تا روز به اتاق ۳۱۰ آقای صابری، مشاور کسب و کار و  کارآفرینی مرکز مراجعه فرمایند.

تلفن تماس
۰۵۱۳۱۹۹۷۲۴۷

ارسال دیدگاه
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های مورد نیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

بالا