نسخه آزمایشی
مرکز آموزش علمی کاربردی جهاد دانشگاهی مشهد > اخبار مرکز > اخبار فرهنگی > حضور بیش از ۲۰۰۰ داوطلب کنکور سراسری در مرکز
۲۵۷ بازدید

رییس مرکز علمی کاربردی جهاد دانشگاهی مشهد خبر داد:

حضور بیش از ۲۰۰۰ داوطلب کنکور سراسری در مرکز

رییس مرکز علمی کاربردی جهاددانشگاهی مشهد و نماینده تام الاختیار سازمان سنجش و آموزش کشور از حضور بیش از ۲۰۰۰ داوطلب آزمون سراسری نوبت دوم سال ۱۴۰۲ در مرکز خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی مرکز علمی کاربردی جهاددانشگاهی مشهد، مهندس احمد افروغی اعلام کرد: آزمون های نوبت دوم در دو گروه  آزمایشی علوم ریاضی و فنی با ۱۰۲۲ داوطلب در صبح چهارشنبه، ۱۴ تیر  و گروه آزمایشی علوم تجربی با ۱۰۰۰ داوطلب در صبح پنجشنبه، ۱۵ تیر برگزار خواهد شد.

وی بر سلامت و امنیت کامل برگزاری آزمون ها و تدابیر اندیشیده شده اشاره کرد و افزود: داوطلبان از آوردن وسایل اضافه در روز آزمون خودداری کنند.

رییس مرکز علمی کاربردی جهاددانشگاهی مشهد و نماینده تام الاختیار سازمان سنجش و آموزش کشور اظهار داشت: به منظور جلوگیری از تجمع داوطلبان کلیه درب های مجتمع شریعتی جهاددانشگاهی از ساعت ۶:۳۰ صبح بر روی داوطلبان باز خواهد شد.

وی در ادامه بر برخی مقررات آزمون اشاره کرد و گفت: همراه داشتن تلفن همراه حتی به صورت خاموش در جلسه امتحان ممنوع بوده و به منزله تخلف محسوب می شود؛ همراه داشتن ماشین حساب، ساعت هوشمند، و … در جلسه امتحان نیز ممنوع بوده و به منزله تخلف محسوب می گردد.

مهندس احمد افروغی افزود: داوطلبان آزمون سراسری اطمینان داشته باشند اقدامات لازم برای صحت، امنیت  و حفاظت آزمون انجام خواهد شد و با تدابیر و سخت‌گیری‌های لازم، امنیت آزمون‌ها تضمین خواهد شد.

ارسال دیدگاه
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های مورد نیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

بالا