نسخه آزمایشی
مرکز آموزش علمی کاربردی جهاد دانشگاهی مشهد > اخبار مرکز > اخبار آموزشی > مسوول مسابقات: برتری تجهیزات جهاددانشگاهی نسبت به سایر دانشگاه‌های مشهد دلیل انتخاب این مرکز بود
۱۹۷ بازدید

برگزاری نوزدهمین مسابقات ملی مهارتی رشته‌ فناوری‌های وب در علمی کاربردی جهاددانشگاهی مشهد؛

مسوول مسابقات: برتری تجهیزات جهاددانشگاهی نسبت به سایر دانشگاه‌های مشهد دلیل انتخاب این مرکز بود

مسوول برگزاری نوزدهمین مسابقات ملی مهارتی در دو رشته مکاترونیک و فناوری‌های وب گفت: مجهز بودن علمی کاربردی جهاددانشگاهی مشهد نسبت به سایر دانشگاه‌های مشهد دلیل انتخاب این مرکز برای برگزاری مسابقات بود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی مرکز آموزش علمی کاربردی جهاددانشگاهی مشهد، سیروس نخودچی در بازدید دکتر مرتضی تشکری رییس دانشگاه جامع علمی کاربردی خراسان رضوی از نحوه برگزاری نوزدهمین مسابقات ملی مهارتی در دو رشته مکاترونیک و فناوری‌های وب با بیان مطلب فوق اظهارداشت: برتری تجهیزات و امکانات مرکز علمی کاربردی جهاددانشگاهی مشهد نسبت به سایر دانشگاه‌های مشهد بسیار چشمگیر بود و این امر سبب برگزاری مسابقات در این مرکز شد.

مسوول برگزاری نوزدهمین مسابقات ملی مهارتی رشته های مکاترونیک و  فناوری‌های وب تاکید کرد: در این دوره از مسابقات ۱۸ نفر از سراسر کشور شرکت نمودند که در پایان سه نفر برتر به مرحله بعدی مسابقات راه پیدا خواهند کرد.

وی از دیگر امتیازات نفرات برتر در این دوره را تضمین استخدام توسط شرکت گرین وب(Green web) عنوان کرد.

در ادامه دکتر مرتضی تشکری رییس دانشگاه جامع علمی کاربردی خراسان رضوی با اشاره به همکاری مرکز علمی کاربردی جهاددانشگاهی مشهد در برگزاری این مسابقات اظهارکرد: اینکه امکانات به‌روز و خوب علمی کاربردی جهاددانشگاهی مشهد به عنوان یکی از بهترین مراکز ما در استان در مقایسه با سایر دانشگاه‌های شهر مشهد سبب انتخاب آن جهت برگزاری این مسابقات شده است، مایه مباهات بوده و بیانگر این موضوع می‌باشد که دانشگاه جامع علمی کاربردی در راستای ماهیتش درست حرکت کرده است.

در این بازدید مهندس احمد افروغی رییس مرکز علمی کاربردی جهاددانشگاهی مشهد نیز بر مجهز بودن این مرکز با توجه به ماموریت و هدف مرکز در رشته کامپیوتر و ای تی اشاره نمود و بر اهتمام هرچه بیشتر همکاری با هنرستان های فنی و حرفه‌ای و کار و دانش با توجه به مهارت محور بودن علمی کاربردی جهاددانشگاهی مشهد تاکید کرد.

گفتنی است مرکز علمی کاربردی جهاددانشگاهی مشهد با در اختیار قرار دادن سایت و سیستم نرم افزاری و سخت افزاری در برگزاری این مسابقات با اداره کل آموزش فنی و حرفه ای خراسان رضوی همکاری نمود.

ارسال دیدگاه
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های مورد نیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

بالا