نسخه آزمایشی
مرکز آموزش علمی کاربردی جهاد دانشگاهی مشهد > اخبار مرکز > اخبار آموزشی > مدرس علمی کاربردی جهاددانشگاهی مشهد: نقش دانشجویان در استارتاپ‌ها با ارایه ایده‌های نو برجسته می‌شود
۱۵۴ بازدید

مدرس علمی کاربردی جهاددانشگاهی مشهد گفت: نقش دانشجویان در استارتاپ‌ها با داشتن انرژی بالا و ایده‌های نو در خلق کسب و کارهای نوین برای دنیایی با نیازهای نو، برجسته‌ می‌شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی مرکز آموزش علمی کاربردی جهاددانشگاهی مشهد، بتول دادخواه با بیان این مطلب اظهارداشت: دانشجویان به عنوان منابع انسانی جوان و پرانگیزه، با درک بهتر و آشنایی بالاتر از شرایط اجتماعی حاضر در پیگیری اهداف استارتاپ‌ها بسیار فعال و موثر هستند.

وی ادامه داد: با گسترش دنیای دیجیتال و دنیای مجازی امکان ارتباطات گسترده در سراسر جهان ممکن بوده و نیروی جوان دانشجو در تالار گفتمان عمومی به وسعت یک دنیا دانسته‌های خود را با دیگران به اشتراک گذاشته و یا از تجارب و دانش دیگران بهره می‌برد.

این مدرس دانشگاه به نقش استارتاپ‌ها در آینده بازار کار دانشجویان و تغییر مسیر آنها به سمت وسوی کارآفرینی اشاره کرد و گفت: استارتاپ‌ها می‌توانند ضمن کشف و شناخت استعدادها و پتانسیل‌های موجود بازار کار و درک نیازهای جدید جامعه با هدف‌گذاری به سوی تشکیل کسب و کارهای جدید، فرصت‌های شغلی و کارآفرینی ایجاد نمایند.

دادخواه تصریح کرد: در این بین دانشگاه نیز می تواند با کمک اساتید به روز، کارآمد و خبره، فضای بحث و گفتگو و فرصت خطا و آزمون را برای دانشجویان فراهم کند و فیلترهای مناسبی بر روی خلق یک ایده تا اجرای آن، در مسیر ساختن و پرداختن ایجاد نماید.

مدرس مرکز علمی کاربردی جهاددانشگاهی مشهد یادآور شد: همکاری، مشورت و بهره‌مندی از تجارب اساتید فعال و موفق در بازار تجارت و کسب و کار، آموزش‌های دانشگاهی را به سوی عملیاتی کردن در بازار هدف سوق داده و حتی عملکردها، نتایج و بازخوردهای مطلوب و مناسب واحدهای درسی را می‌تواند به چالش بکشد که این امر در نهایت سطح کیفی آموزش‌های دانشگاهی را به روندی مطلوب سوق خواهد داد.

ارسال دیدگاه
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های مورد نیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

بالا