نسخه آزمایشی
مرکز آموزش علمی کاربردی جهاد دانشگاهی مشهد > اخبار مرکز > اخبار پژوهشی > فراخوان عضویت در تشکل های دانشجویی مرکز علمی کاربردی جهاددانشگاهی مشهد
۵۶۳ بازدید

فراخوان عضویت در تشکل های دانشجویی مرکز علمی کاربردی جهاددانشگاهی مشهد اعلام شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی مرکز علمی کاربردی جهاددانشگاهی مشهد، مریم رمضانیان مسوول فرهنگی دانشجویی مرکز علمی کاربردی جهاددانشگاهی مشهد با اعلام این خبر، اظهار داشت: در سایه رسالت و کارکردهای اجتماعی و فرهنگی دانشگاه در کنار تولید علم و اهتمام به وظایف علمی، از شکل گیری و توسعه تشکل‌های دانشجویی حمایت می کنیم.

وی با تاکید بر اینکه هدف ما در باب فعال بودن تشکل های دانشجویی، ارتقای دانشجویان در زمینه های اجتماعی، فرهنگی و مهارتی است، گفت: بی تردید انجام تحقیقات علمی و فرهنگی، شکل گیری حلقه های ارتباطی بین رشته ای و ایجاد فرایند تعامل و گفتگو برخی از ثمرات حضور در تشکل های دانشجویی است.

وی با بیان اینکه دانشجویان علاقمند به فعالیت در کانون های فرهنگی، هنری ، دینی و اجتماعی می توانند در ۱۳ کانون مرکز عضو شوند، افزود: در حال حاضر کانون های” مهارت های زندگی و آسیب های اجتماعی” ، صنایع دستی و هنر های تجسمی”، “ادب و هنر”، “تئاتر “، “جهادی”، “رسانه”،” قرآن و عترت”، “عکس”، “کارآفرینی”، “کتاب”، “محیط زیست”، “موسیقی” و “ورزش های همگانی” فعال می باشد.

مسوول فرهنگی دانشجویی مرکز علمی کاربردی جهاددانشگاهی مشهد، ادامه داد:۱۳ انجمن علمی نیز متناسب با هر رشته در مرکز علمی کاربردی جهاددانشگاهی مشهد فعالیت دارند که دانشجویان می توانند در انجمن مرتبط با رشته خود عضو شوند؛ انجمن های “امور فرهنگی”، “گرافیک”، “حقوق”، “کامپیوتر”، “طلا و جواهر”، “حسابداری”، “گردشگری”، “زبان انگلیسی”، “روابط عمومی”، “هتلداری”، “تربیت بدنی”، “دوخت و طراحی لباس “و “کسب و کار ” در مرکز فعال است.

براساس این گزارش، دانشجویان علاقمند می توانند با تکمیل فرم ثبت نام در تشکل های دانشجویی از طریق لینک اعلامی، عضو تشکل های مدنظر خود شوند.

جهت کسب اطلاعات بیشتر نیز می توانید با سرکار خانم کیانی، کارشناس فرهنگی دانشگاه به شماره ۰۵۱۳۱۹۹۷۲۷۵  یا آیدی تلگرامی @farhangi_jdm  در ارتباط باشید.

لینک ثبت نام در تشکل های دانشجویی مرکز

https://survey.porsline.ir/s/GyGHxnG

 

ارسال دیدگاه
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های مورد نیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

بالا