نسخه آزمایشی
مرکز آموزش علمی کاربردی جهاد دانشگاهی مشهد > اخبار مرکز > اخبار پژوهشی > فراخوان ثبت نام “طرح دستیار فناوری ” آغاز شد
۲۲۸ بازدید

ثبت نام طرح دستیار فناوری آغاز شد.

به گزارش پا‌یگاه اطلاع رسانی مرکز آموزش علمی کاربردی جهاد دانشگاهی مشهد، محسن صابری نجفی مشاور کسب و کار و کارآفرینی مرکز علمی کاربردی جهاد دانشگاهی مشهد  با بیان اینکه طرح دستیار فناوری با راهبری و هدایت دو نهاد دانشگاه و پارک علم و فناوری برنامه ریزی شده است، تشریح کرد  : این طرح در راستای بهبود توانمندی های دانشجویان ، آموزش مهارت های مرتبط با کارآفرینی در مقاطع کاردانی ، کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری تخصصی  ، کار تیمی ، دانش تجربی و پیشگامی در عرصه فناوری و نوآوری است .

وی با اشاره به اینکه این طرح با هدف تربیت نیروی متخصص تنظیم و برنامه ریزی شده است، خبر داد :  گذراندن دوره ۶ ماهه در شرکت فناوری دانش بنیان ، دریافت گواهی پایان دوره از پارک علم و فناوری مهارت آموزی و آشنایی با محیط کسب و کار از مزایای این طرح است .

مشاور کسب و کار و کار آفرینی مرکز اعلام کرد : بازه ثبت نام این طرح از تاریخ ۶ تا ۲۶ خرداد ماه با بارگذاری مدارک کارت ملی ، کارت دانشجویی ، تصویر فرم مجوز شرکت در طرح ، فایل pdf رزومه متقاضی در سایت www.parkintern.ir می باشد .

دانشجویان علاقه مند به این طرح ، جهت مشاوره و کسب اطلاعات بیشتر می توانند به اتاق ۳۱۰  آقای صابری، مشاور کسب و کار و  کارآفرینی مرکز مراجعه فرمایند .

تلفن تماس : ۳۱۹۹۷۲۴۷-۰۵۱

 

آیین نامه طرح دستیار فناوری

 

ارسال دیدگاه
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های مورد نیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

بالا