نسخه آزمایشی
۵۶۴ بازدید

انجمن علمی تربیت بدنی مرکز علمی کاربردی جهاددانشگاهی مشهد برگزار می کند

عضوگیری در کانون کوهپیمایی مرکز

انجمن علمی تربیت بدنی مرکز علمی کاربردی جهاددانشگاهی مشهد جهت عضویت در کانون کوهپیمایی این مرکز از دانشجویان خانم‌ ثبت‌نام به عمل می آورد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی مرکز علمی کاربردی جهاددانشگاهی مشهد، انجمن علمی رشته تربیت بدنی این مرکز در راستای تحقق اهداف خود و ارتقا سطح سلامت دانشجویان خانم، اقدام به عضوگیری در کانون کوهپیمایی مرکز علمی کاربردی جهاددانشگاهی مشهد می‌نماید.

جواد کاهانی مدیرگروه رشته تربیت بدنی مرکز با اشاره به اینکه کانون کوهپیمایی وابسته به انجمن علمی رشته تربیت بدنی مرکز علمی کاربردی جهاددانشگاهی مشهد می باشد، اظهارداشت: کانون کوهپیمایی با رویکردی منسجم سعی در پیشبرد و ارتقاء سطح ورزش‌کوهپیمایی در میان دانشجویان دختر علاقمند به این رشته ورزشی را دارد.

جواد کاهانی با بیان اینکه امیدوارم در آینده شاهد فعالیت های مستمر کانون کوهپیمایی باشیم، تاکید کرد: با توجه به تفاهم نامه فی مابین مرکز علمی کاربردی جهاددانشگاهی مشهد و هیات ورزش های همگانی مشهد سعی بر این است تا بتوانیم از ظرفیت های مرکز و همکاری هیات ورزش های همگانی برای تشکیل مجموعه ای قوی از دانشجویان استفاده شود.

گفتنی است که دانشجویان علاقمند می توانند جهت عضویت در این کانون مشخصات خود از جمله نام و نام خانوادگی، رشته تحصیلی و شماره همراه را به به شماره ۰۹۳۰۸۷۶۳۶۲۲  خانم زعفرانیه مربی هیات کوهنوردی و صعودهای ورزشی ایران ارسال نمایند.

  1. طاهره جعفری دره دری گفت:

    سلام خیلی با تشکر

ارسال دیدگاه
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های مورد نیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

بالا