نسخه آزمایشی
مرکز آموزش علمی کاربردی جهاد دانشگاهی مشهد > اخبار مرکز > اخبار فرهنگی > حضور مدرس علمی کاربردی جهاددانشگاهی مشهد در مسابقات فوتبال ساحلی جهان به عنوان آنالیزور AFC
۳۵۰ بازدید

مدرس گروه تربیت بدنی مرکز علمی کاربردی جهاددانشگاهی مشهد به عنوان آنالیزور AFC در مسابقات فوتبال ساحلی جهان در روسیه انتخاب شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی مرکز علمی کاربردی جهاددانشگاهی مشهد، کوروش شجاع مدرس گروه تربیت بدنی این مرکز از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا(AFC) به عنوان آنالیزور مسابقات فوتبال ساحلی جهان در روسیه انتخاب شد.

وی با بیان اینکه به علت شیوع بیماری کرونا، در حال حاضر برای AFC بصورت مجازی به همراه سایر همکارانم در گروه مدرسان فوتبال ساحلی آسیا مشغول به آنالیز مسابقات فوتبال ساحلی جهان هستم، اظهارداشت: آنالیزهای صورت گرفته بیشتر بر روی سیستم بازی و چگونگی به ثمر رسیدن و دریافت گل و همچنین تاکتیک تیمی تمرکز دارد.

مدرس رسمی فوتبال ساحلی کنفدراسیون آسیا با بیان اینکه در مسابقات قهرمانی آسیا ۲۰۱۷ مالزی نیز بعنوان آنالیزور حضور داشتم، گفت: نتایج آنالیز مسابقات در سطح آسیا و جهان بررسی و نگاشته می‌شود و نتایج آن به صورت کتابچه در اختیار کنفدراسیون ها قرار خواهد گرفت، همچنین تجزیه و تحلیل آن در کلاس‌های مربیگری نیز ارایه خواهد شد.

گفتنی است مسابقات فوتبال ساحلی جهان از ۱۹ آگوست برابر با ۲۸ مرداد تا ۲۹ آگوست برابر با ۷ شهریور در کشور روسیه برگزار می شود.

ارسال دیدگاه
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های مورد نیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

بالا