نسخه آزمایشی
مرکز آموزش علمی کاربردی جهاد دانشگاهی مشهد > اخبار مرکز > اخبار آموزشی > دوره آموزش طراحی لباس دیجیتال با نرم افزار «مارولوس دیزاینر»
۲۷۳ بازدید

دوره آموزش طراحی لباس دیجیتال با نرم افزار مارولوس دیزاینر (Marvelous Designer یا MD ) با تدریس استاد فاطمه شهرام فر در مرکز علمی کاربردی جهاددانشگاهی مشهد برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی مرکز علمی کاربردی جهاددانشگاهی مشهد، در دوره مارولوس دیزاینر که از کاربردی ترین نرم افزارهای طراحی و مدل سازی سه بعدی لباس است، سرفصل های ذکر شده آموزش داده می‌شود:

نصب نرم‌افزار و شرح کار ابزار در فضای مارولوس
انتخاب آواتار(مانکن) و طراحی لباس اولیه
طراحی دیتیل های لباس: دکمه، زیپ و مغزی
طراحی دامن
طراحی شلوار
طراحی بالاتنه
طراحی سرپوش
جنسیت سازی و انتخاب پارچه
طراحی چاپ لوگو بر لباس

این دوره ۲۶ آبان ۱۴۰۲ در قالب ۶ ساعت( ۸ تا ۱۴) در سایت مرکز علمی کاربردی جهاد دانشگاهی برگزار خواهد شد.

علاقمندان فرصت دارند فقط تا ۲۰ آبان ماه جهت ثبت نام از طریق راه‌های ارتباطی ذکر شده اقدام نمایند.

۰۵۱۳۱۹۹۷۲۹۵
۰۵۱۳۱۹۹۷۲۷۰
۰۵۱۳۱۹۹۲۲۷۵

@farhangi_jdm  تلگرام
@honarijdm         ایتا

شهریه دوره برای متقاضیان آزاد مبلغ ۷۵۰ هزار تومان است که برای دانشجویان مرکز علمی کاربردی جهاددانشگاهی با تخفیف ویژه، ۵۵۰ هزار تومان می‌باشد.

لازم به ذکر است به شرکت کنندگان نیز گواهی حضور در دوره ارایه خواهد شد.

ماهرخ حشمتی، مدیر گروه دوخت و طراحی لباس مرکز جهاد دانشگاهی مشهد ، با اشاره به اهمیت نرم افزار مارولوس دیزاینر یا MD گفت: بازار کار نرم افزار مارولوس دیزاینر هم در کسب و کارهایی چون تولیدی ها و کمپانی های بزرگ و هم در کسب و کارهای کوچک مثل مزون ها و خیاطی ها مصداق دارد.

وی مخاطبان نرم افزار MD را در حوزه های طراحی لباس ، مزون ها، کمپانی های ساخت پارچه، انیمیشن سازها و صنعت بازی سازی عنوان کرد.

مدیر گروه دوخت و طراحی لباس مرکز جهاد دانشگاهی مشهد، ادامه داد: از کاربردهای مارولوس دیزاینر می توان به طراحی لباس، بازی سازی، طراحی پارچه، معماری و طراحی دکوراسیون، طراحی کیف، کفش، کلاه و… نیز اشاره کرد.

ماهرخ حشمتی با تاکید بر اینکه در نرم‌افزار مارولوس دیزاینر می توان تمام مراحل از الگوسازی تا دوخت و شبیه سازی سه بعدی را روی تن مانکن انجام داد ، اظهار داشت: رنگ و خواص فیزیکی پارچه را برای طرح مدنظر نیز می توان در این نرم افزار قدرتمند و جالب تعیین کرد.

ارسال دیدگاه
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های مورد نیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

بالا