نسخه آزمایشی
مرکز آموزش علمی کاربردی جهاد دانشگاهی مشهد > اخبار مرکز > اخبار آموزشی > با استقرار نظام آموزش عالی جدید شاهد تداوم موفقیت جهاددانشگاهی در عرصه آموزش خواهیم بود
۲۱۰ بازدید

رییس مرکز علمی کاربردی جهاددانشگاهی مشهد با اشاره به تغییر ساختار در مراکز علمی کاربردی جهاددانشگاهی، گفت: در صورت استقرار نظام آموزش عالی جدید به طور قطع شاهد تکرار و تداوم موفقیت های نظام مذکور در جهاددانشگاهی خواهیم بود.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی مرکز علمی کاربردی جهاددانشگاهی مشهد، مهندس احمد افروغی در نشست هم اندیشی رییس سازمان جهاددانشگاهی خراسان رضوی با همکاران مرکز، با اشاره به تغییر ساختار در مراکز علمی کاربردی جهاددانشگاهی، گفت: با توجه به وجود ساختارهای مناسب به لحاظ نیروی انسانی توانمند، تجارب ارزشمند در حوزه آموزش عالی، فضای فیزیکی استاندارد و برند بودن جهاددانشگاهی در حوزه آموزش عالی، در صورت استقرار نظام آموزش عالی جدید به طور قطع شاهد تداوم موفقیت های نظام مذکور خواهیم بود.

وی روند رو به نزول آموزش عالی کشور را ناشی از کاهش علاقه به تحصیل در دانشگاه، نه کاهش داوطلبان ورود به مراکز آموزش عالی کشور عنوان کرد و افزود: تردیدی نیست که این مساله ناشی از عملکرد ضعیف برخی از زیرنظام های آموزش عالی است.

رییس مرکز علمی کاربردی جهاددانشگاهی مشهد ادامه داد: حذف خودخواسته مراکز دانشگاهی ضعیف و فاقد زیرساخت های آموزشی، پژوهشی و فرهنگی مناسب را بسیار شاهد بوده ایم که این امر خود گواه تقویت مراکز آموزش عالی باکیفیت می باشد.

وی تاکید کرد: در سال گذشته، بیشترین میزان جذب دانشجو را در تاریخ فعالیت ۲۵ ساله مرکز داشتیم که این میزان پذیرش دانشجو در سال ۱۴۰۱ برای تحصیل در مرکز علمی کاربردی جهاددانشگاهی مشهد، گواه روند رو به رشد و کیفی مرکز و نظام آموزش عالی در جهاددانشگاهی است.

مهندس احمد افروغی با اشاره به سوابق و افتخارات مرکز علمی کاربردی جهاددانشگاهی مشهد، از کسب رتبه مرکز علمی کاربردی برتر کشور در سال ۹۸، ۹۹ و ۱۴۰۰ ، کسب عنوان مرکز نمونه جهاد دانشگاهی از سال ۱۳۹۳ تاکنون و افتخارات ملی و بین المللی دانشجویان یاد کرد و تلاش همکاران توانمند، با اخلاق و ساعی را در تحقق این افتخارات، ستود.

وی در ادامه با بیان اینکه خرسندیم از اینکه تعهد خود را نسبت به دانشجویان مرکز محقق ساختیم و تا اتمام فارغ التحصیلی همراهی شان خواهیم کرد، از حمایت ریاست سازمان جهاددانشگاهی خراسان رضوی با توجه به وضعیت انحلال مرکز برای ادامه فعالیت تحصیلی دانشجویان جاری تا فارغ التحصیلی آنان، همچنین امنیت شغلی همکاران مرکز، قدردانی کرد.

براساس این گزارش، مهندس جلال الدین صادقی، مشاور منابع انسانی و سرمایه‌گذاری سازمان جهاددانشگاهی خراسان رضوی نیز در این نشست حضور داشت.

در نشست هم اندیشی رییس سازمان جهاد دانشگاهی خراسان رضوی با همکاران مرکز علمی کاربردی جهاددانشگاهی مشهد ، مدیران و همکاران مرکز نیز به ارایه نظرات خود پرداختند.

ارسال دیدگاه
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های مورد نیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

بالا