نسخه آزمایشی
مرکز آموزش علمی کاربردی جهاد دانشگاهی مشهد > اخبار مرکز > اخبار فرهنگی > اعلام فراخوان ثبت نام دانشجویان مرکز برای شرکت در برنامه‌های هفته کتاب
۱۴۲ بازدید

امور دانشجویی و فرهنگی مرکز جهت ثبت نام دانشجویان مرکز برای شرکت در برنامه‌های هفته کتاب و کتابخوانی فراخوان داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی مرکز آموزش علمی کاربردی جهاددانشگاهی مشهد، امور دانشجویی و فرهنگی مرکز به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی(۲۴ تا ۳۰آبان) اجرای ۴ برنامه شامل بازدید از مجموعه انتشارات جهاددانشگاهی خراسان رضوی و برگزاری مسابقه “حال خوش” در سه بخش ایده برتر، تصویرسازی و عکس را در دستور کار خود قرار داده است.

دانشجویان می توانند جهت شرکت در برنامه‌ بازدید از مجموعه انتشارات سازمان جهاددانشگاهی خراسان رضوی شامل بازدید از دفتر مرکزی انتشارات و کتابفروشی‌های آن مرکز از طریق تماس با شماره ۳۱۹۹۷۲۷۵ اقدام به ثبت نام نمایند. دانشجویان توجه داشته باشند به علت محدودیت حضور تعداد نفرات در بازدید، اولویت با کسانی خواهد بود زودتر ثبت‌نام نمایند.

مسابقه”حال خوش” نیز در سه موضوع “ایده برتر”، “تصویرسازی” و “عکاسی با موبایل” با رویکرد گسترش فرهنگ مطالعه و ترغیب دانشجویان به کتابخوانی ویژه دانشجویان مرکز علمی کاربردی جهاددانشگاهی مشهد برگزار می شود و علاقمندان می‌توانند ایده، تصویر و عکس خود همراه با ذکر مشخصات کامل (نام و نام خانوادگی، شماره دانشجویی و تلفن همراه) و عنوان مسابقه ای که در آن شرکت نموده اند را تا پایان هفته کتاب ۳۰ آبان به آی دی کارشناس امور فرهنگی دانشجویی مرکز AmirHosseinMoghimy@ ارسال نمایند.

گفتنی است علاوه بر اهدا جایزه به برندگان مسابقه، همزمان با روز دانشجو نمایشگاهی از آثار ارسالی در محوطه دانشگاه برپا خواهد شد.

ارسال دیدگاه
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های مورد نیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

بالا