نسخه آزمایشی
مرکز آموزش علمی کاربردی جهاد دانشگاهی مشهد > اخبار مرکز > اخبار فرهنگی > محفل انس با قرآن با تلاوت قاریان بین المللی
۲۵۱ بازدید

در مرکز علمی کاربردی جهاددانشگاهی مشهد برگزار می شود:

محفل انس با قرآن با تلاوت قاریان بین المللی

محفل انس با قرآن کریم فردا، همزمان با شب ۱۹ ماه مبارک رمضان با حضور «احمد شحات احمد» در جهاد دانشگاهی مشهد برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی مرکز علمی کاربردی جهاددانشگاهی مشهد، دکتر سعید خدیوی معاون فرهنگی سازمان جهاددانشگاهی خراسان رضوی با اعلام این خبر گفت: همزمان با ایام قدر و بیستمین سالگرد تاسیس خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، محفل انس با قرآن با حضور قاریان بین‌المللی «احمد شحات احمد» از کشور مصر و «علیرضا بیژنی» از جمهوری اسلامی ایران در این سازمان برگزار می‌گردد.

وی ادامه داد: در این محفل حجت‌الاسلام والمسلمین سید مهدی حسینی‌مطلق، رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی به ایراد سخنرانی می‌پردازد.

خدیوی افزود: این محفل از ساعت ۱۶,۳۰ روز یکشنبه ۲۰ فروردین‌ماه، در محل تالار فردوسی مجتمع دکتر علی شریعتی جهاددانشگاهی برگزار می‌گردد و حضور برای عموم آزاد است.

معاون فرهنگی سازمان جهاددانشگاهی خراسان رضوی با اشاره به اینکه خبرگزاری ایکنا در ۱۵ ماه مبارک رمضان سال ۱۳۸۲ به همت جمعی از جهادگران علاقمند به قرآن و معارف اسلامی در تهران راه‌اندازی شد، بیان کرد: خبرگزاری بین‌المللی قرآن (ایکنا)، یک خبرگزاری تخصصی در ایران است که اخبار مذهبی جهان اسلام و ایران را پوشش می‌دهد. این خبرگزاری تنها خبرگزاری تخصصی قرآن در جهان است و زیر نظر سازمان قرآنی دانشگاهیان وابسته به جهاد دانشگاهی فعالیت می‌کند.

ارسال دیدگاه
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های مورد نیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

بالا