آشنایی با برنامه نویسی شیگرا در زبان جاوا
- آشنایی اولیه با اجزای اصلی زبان برنامه نویسی
- ساخت پروژه ماشین حساب
- متدهای String و String formats
- اپراتورها و متدها و بازنویسی پروژه ماشین حساب با متدها
- ساختار داده های لیستی
- کلاس و آبجکت
- ساختار کلاس – سازنده -setter & getter (Encapsulation)
- وراثت
- interface
- Inner class و Enum
- Exceptions
برنامه نویسی اندروید
- آشنایی با برنامه نویسی اندروید
- نصب و راه اندازی اندروید استودیو
- آشنایی با بخشهای IDE
- نصب امولیتور و پروژه Hello world
- آشنایی با ساختار فایل های XML
- View
- تعریف پروژه
- اتصال Layout به Activity و دسترسی به View
- طراحی صفحه پروفایل
- اکشن دادن به view(تمرین ماشین حساب)
- جابجایی بین Activity و پاس دادن دیتا
- Fragment
- Custom View
- Dialog
- آشنایی با ساختار Json و کار با Api
- کار با حافظه
- کار با دیتابیس
- معماری ها
برنامه نویسی فلاتر
- آشنایی با برنامه نویسی فلاتر
- تعریف پروژه های پایانی
- متغیرها
- متدها
- کلاس
- Extension
- Named Constructor
- List, Map
- پیاده سازی رابط کاربری (پروژه صفحه پروفایل)
- Assets
- لیست ها
- آشنایی با getX
- Bottom navigation
- اضافه کردن کتابخانه
- Navigation
- کار با api
- آشنایی با postman
- دیتابیس
- حافظه
- شرح معماری bloc