نسخه آزمایشی
۱۱۳ بازدید

آشنایی با برنامه نویسی شی‌گرا در زبان جاوا

  •  آشنایی اولیه با اجزای اصلی زبان برنامه نویسی
  • ساخت پروژه ماشین حساب
  • متدهای String و String formats
  • اپراتورها و متدها و بازنویسی پروژه ماشین حساب با متدها
  • ساختار داده های لیستی
  • کلاس و آبجکت
  • ساختار کلاس – سازنده -setter & getter (Encapsulation)
  • وراثت
  • interface
  • Inner class و Enum
  • Exceptions

برنامه نویسی اندروید

  •  آشنایی با برنامه نویسی اندروید
  • نصب و راه اندازی اندروید استودیو
  • آشنایی با بخش‌های IDE
  • نصب امولیتور و پروژه Hello world
  • آشنایی با ساختار فایل های XML
  • View
  • تعریف پروژه
  • اتصال Layout به Activity و دسترسی به View
  • طراحی صفحه پروفایل
  • اکشن دادن به view(تمرین ماشین حساب)
  • جابجایی بین Activity و پاس دادن دیتا
  • Fragment
  • Custom View
  • Dialog
  • آشنایی با ساختار Json و کار با Api
  • کار با حافظه
  • کار با دیتابیس
  • معماری ها

برنامه نویسی فلاتر

  • آشنایی با برنامه نویسی فلاتر
  • تعریف پروژه های پایانی
  • متغیرها
  • متدها
  • کلاس
  • Extension
  • Named Constructor
  • List, Map
  • پیاده سازی رابط کاربری (پروژه صفحه پروفایل)
  • Assets
  • لیست ها
  • آشنایی با getX
  • Bottom navigation
  • اضافه کردن کتابخانه
  • Navigation
  • کار با api
  • آشنایی با postman
  • دیتابیس
  • حافظه
  • شرح معماری bloc
بالا