نسخه آزمایشی
مرکز آموزش علمی کاربردی جهاد دانشگاهی مشهد > اخبار مرکز > اخبار آموزشی > نفرات برتر مسابقات داخلی مرکز در نیمسال اول تحصیلی ۱۴۰۱-۱۴۰۰
۲۷۷ بازدید

اسامی نفرات برتر مسابقات داخلی مرکز علمی کاربردی جهاددانشگاهی مشهد در نیمسال اول تحصیلی ۱۴۰۱-۱۴۰۰ اعلام شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی مرکز آموزش علمی کاربردی جهاددانشگاهی مشهد، در نیمسال اول تحصیلی سال جاری، سری مسابقات ورزشی و فرهنگی در سطح درون دانشگاهی برگزار گردید که در پایان هر دوره اسامی نفرات برتر آن مسابقه اعلام  شد. طبق مصوبه شورای فرهنگی دانشگاه به نفرات برتر هر مسابقه با توجه به رتبه آنها جایزه‌ای تعلق خواهد گرفت که جایزه نفرات برتر مسابقات ورزشی به صورت تخفیف در شهریه ثابت لحاظ خواهد شد.

عکس برتر فصل پاییز مسابقه چهار فصل(دانشگاه از نگاه من) نیز به خانم منصوره دره کی دانشجوی تربیت بدنی مرکز تعلق گرفت.

“منصوره درکی”، “حسین یوسفیان” و “فاطمه زواری” نفرات اول تا سوم اولین دوره مسابقه اطلاعات عمومی ورزشی ویژه دانشجویان مرکز در تاریخ ۴آبان ماه می باشند.

مسابقات سه گانه ورزشی مرکز علمی کاربردی جهاددانشگاهی مشهد که به مناسبت روز دانشجو برگزار گردید، با شرکت ۱۴۰ نفر از دانشجویان در رشته های دارت، تیر اندازی و پرتاب پنالتی بسکتبال در دو مرحله برگزار شد که مرحله اول با شرکت همه متقاضیان شرکت در مسابقه برگزار گردید و پس از آن در مرحله دوم  ۵ نفر برتر هر رشته با هم به رقابت پرداختند که نفرات زیر موفق به کسب مقام های برتر این رشته ها شدند.

در رشته دارت محمدعلی مهدیزاده، احسان علیزاده و زینب ملکی به ترتیب مقام های اول تا سوم را به خود اختصاص دادند.

در رشته پرتاب پنالتی بسکتبال رتبه های اول تا سوم به ترتیب به محمدعلی مهدیزاده، مهدی قلعه حسنی، سعیدبرات‌پور و  فاطمه خرمی(سوم مشترک) تعلق گرفت.

در رشته تیراندازی با کمان نیز احسان علیزاده و سعیده مجدی موفق به کسب مقام اول و دوم شدند و مقام سوم مشترک نیز به سیدمحمدرضا مظلومان و سمانه مجتهدی رسید.

ارسال دیدگاه
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های مورد نیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

بالا