نسخه آزمایشی
۱۷۸۷ بازدید

دوره کارشناسی حرفه‌ای مربیگری آمادگی جسمانی شامل مجموعه‌ای از قابلیت‌ها می‌باشد که فرد را برای طراحی برنامه‌های ارتقاء سلامت افراد با تاکید بر آمادگی جسمانی، تدوین برنامه‌های آمادگی جسمانی برای ورزشکاران و تیم‌های ورزشی در رشته‌های گوناگون، اجرا و مدیریت برنامه‌های آمادگی جسمانی  و … تربیت می‌کند.

هدف از اجرای دوره ارتقا سطح سلامت عمومی جامعه و آمادگی جسمانی مرتبط با مهارت، تربیت ورزشکاران نخبه و ارتقا سطح فنی به منظور موفقیت در مسابقات است.

طول و ساختار دوره

دو.ره کارشناسی ناپیوسته حرفه‌ای مربیگری آمادگی جسمانی مبتنی بر نظام واحدی  و متشکل از مجموعه‌ای از دروس نظری و مهارتی است که مجموع واحدهای هر دوره بین ۶۵ تا ۷۰ واحد درسی می‌باشد و در طول حداقل ۲ و حداکثر ۳سال قابل اجراست.

آینده شغلی:

مربی آمادگی جسمانی در بخش ورزش همگانی، مربی ورزش صبحگاهی شهرداری‌ها و سایر سازمان‌های خصوصی و دولتی، کارشناس آمادگی جسمانی در باشگاه‌ها، اماکن ورزشی، هیات‌های ورزشی و…، کارشناس حرفه‌ای آمادگی جسمانی، مربی آمادگی جسمانی در ورزش قهرمانی، مربی بدنساز در تیم‌ها و باشگاه‌های ورزشی، مربی آمادگی جسمانی کودکان و نوجوانان در مهدکودک‌ها و مدارس از جمله مشاغل پیش‌روی دانش‌آموختگان این رشته‌ می‌باشد.

 

سرفصل دروس

بالا