نسخه آزمایشی
مرکز آموزش علمی کاربردی جهاد دانشگاهی مشهد > اخبار مرکز > اخبار فرهنگی > درخشش دانشجویان و اساتید علمی کاربردی جهاددانشگاهی مشهد
۲۳۵ بازدید

مسابقات آمادگی جسمانی مراکز علمی کاربردی خراسان رضوی،

درخشش دانشجویان و اساتید علمی کاربردی جهاددانشگاهی مشهد

دانشجویان و اساتید علمی کاربردی جهاددانشگاهی مشهد در مسابقات آمادگی جسمانی مراکز علمی کاربردی واحد خراسان رضوی خوش درخشیدند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی مرکز آموزش علمی کاربردی جهاددانشگاهی مشهد، مسابقات آمادگی جسمانی مراکز علمی کاربردی خراسان رضوی روز گذشته در دو بخش خانم‌ها و آقایان و در دو زیرگروه دانشجویان و کارکنان مراکز در محل سالن ورزشی اندیشه جهاددانشگاهی خراسان رضوی برگزار شد.

در بخش خانم ها زیر گروه دانشجویان(سنین زیر ۴۰سال) “صبا احمدی”، “فرزانه مشتاقی” و “مهسا جان‌محمدی” از مرکز علمی کاربردی جهاددانشگاهی مشهد موفق به کسب رتبه های اول تا سوم شدند. در زیر گروه دانشجویان(سنین بالای ۴۰سال) “مرضیه آموزگار”، “اکرم حاجی‌زاده” از علمی کاربردی جهاددانشگاهی مشهد و “فاطمه ربانی شریف” از مرکز علمی کاربردی بهزیستی شکوه مهر رتبه های اول تا سوم را کسب نمودند.

در زیرگروه اساتید و کارکنان نیز “صدیقه فضائلی” و “فاطمه اکبری” از مرکز جهاددانشگاهی مشهد و “الهه بغدادی” از مرکز خبرنگاران رتبه‌های اول تا سوم را به خود اختصاص دادند.

در بخش آقایان زیرگروه دانشجویان(سنین زیر ۴۰سال) “محمدباقر احمدی” و “مجتبی حسنی” از مرکز جهاددانشگاهی مشهد رتبه های اول و دوم را کسب نمودند و رتبه سوم نیز به صورت مشترک به “محمدحسین گرمابی” از مرکز علمی کاربردی جهاددانشگاهی مشهد و “محمد حسینی” از مرکز تصمیم یار طوس تعلق گرفت. در بخش دانشجویان(سنین بالای ۴۰ سال) رتبه اول و دوم به دانشجویان مرکز علمی کاربردی جهاددانشگاهی مشهد “حسن خاکساری” و “مجتبی خداوردی” تعلق گرفت.

در زیرگروه اساتید و کارکنان نیز “جواد کاهانی” و “مهدی نعیمی” از مرکز جهاددانشگاهی مشهد موفق به کسب رتبه های اول و دوم شدند.

 

ارسال دیدگاه
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های مورد نیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

بالا