نسخه آزمایشی
مرکز آموزش علمی کاربردی جهاد دانشگاهی مشهد > اخبار مرکز > اخبار فرهنگی > دبیرکمیته علمی رویداد: ایده های منتخب از مشاوره های فنی و تخصصی برخوردار خواهند شد
۱۰۳ بازدید

/4 خرداد؛ رویداد شتاب هوش مصنوعی و فرصتهای بازار درمشهد/

دبیرکمیته علمی رویداد: ایده های منتخب از مشاوره های فنی و تخصصی برخوردار خواهند شد

دبیر کمیته علمی رویداد شتاب  «هوش مصنوعی و فرصت های بازار » با تاکید بر حمایت از افراد دارای ایده، گفت: ایده های منتخب از مشاوره های فنی و تخصصی برخوردار می شوند.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی مرکز علمی کاربردی جهاددانشگاهی مشهد، مهندس محسن صابری از برگزاری سلسله جلسات پیش رویداد شتاب(استارتاپی) «هوش مصنوعی و فرصت های بازار » ویژه دانشجویان مرکز علمی کاربردی جهاددانشگاهی مشهد در گروه های آموزشی علوم کامپیوتر و فناوری اطلاعات، ورزش و تربیت بدنی، هنر و امور فرهنگی و مدیریت و خدمات اجتماعی به صورت تخصصی خبر داد و افزود : هدف از سلسله جلسات پیش رویداد ، آشنایی دانشجویان با ابزار هوش مصنوعی و پرورش ساختار ذهنی ایده ها و ارتباط آن با کسب و کارهای جدید است.

وی ادامه داد: پیش رویداد شتاب «هوش مصنوعی و فرصت های بازار » در تاریخ ۲۵ و ۲۷ اردیبهشت ماه ساعت ۱۲ در محل سالن آمفی تئاتر دانشگاه (سه راه ادبیات مجتمع دکتر شریعتی ) برگزار می شود .

صابری، مدرس دانشگاه در تشریح جلسه پیش رویداد بر اهمیت موضوع هوش مصنوعی، تاکید کرد و ادامه داد: در این جلسه به نکات کلیدی و کاربردی هوش مصنوعی در ایده ها ی کسب و کار پرداخته می شود تا دانشجویان علاقه مند اطلاعات لازم را دریافت کرده و ایده های خود را در راستای هوش مصنوعی به کار برده و از  ایده های خود در جهت کمک به کسب و کارها  و ایجاد اشتغال جدید استفاده نمایند .

مشاور کسب و کار و کارآفرینی مرکز علمی کاربردی جهاددانشگاهی مشهد، گفت: ایده های منتخب از مشاوره های فنی و تخصصی برخوردار می شوند و مرکز علمی کاربردی جهاد دانشگاهی مشهد تمام تلاش خود را در پیگیری و پشتیبانی مالی و معنوی از ایده هایی که در شورای پذیرش تایید شوند، انجام می دهد .

براساس این گزارش، رویداد شتاب(استارتاپی) با عنوان هوش مصنوعی و فرصت های بازار از سوی مرکز علمی کاربردی جهاددانشگاهی مشهد با محور گروههای آموزشی علوم کامپیوتر و فناوری اطلاعات، ورزش و تربیت بدنی، هنر و امور فرهنگی و مدیریت و خدمات اجتماعی برگزار می‌شود.

علاقمندان می توانند ایده‌های پیشنهادی خود را تا تاریخ ۲۶ اردیبهشت ماه در سامانه ثبت ایده به آدرس https://b2n.ir/n76453
ارسال نموده و از مشاوره و منتورینگ رایگان بهره ببرند.

رویداد هوش مصنوعی و فرصت های بازار در تاریخ ۴ خرداد در سالن همایش مرکز علمی کاربردی جهاددانشگاهی مشهد برگزار خواهد شد.

علاقمندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانند با شماره تلفن های اعلامی تماس بگیرند.

۰۵۱۳۱۹۹۷۲۴۷
۰۵۱۳۱۹۹۷۲۹۳

ارسال دیدگاه
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های مورد نیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

بالا