نسخه آزمایشی
مرکز آموزش علمی کاربردی جهاد دانشگاهی مشهد > اخبار مرکز > اخبار آموزشی > تقدیر از مدرسان برتر علمی کاربردی جهاددانشگاهی مشهد
۳۸۶ بازدید

از مدرسان برتر نیمسال دوم سال ۱۴۰۰-۱۳۹۹علمی کاربردی جهاددانشگاهی مشهد تقدیر شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی مرکز آموزش علمی کاربردی جهاددانشگاهی مشهد، در این مراسم که روز پنجشنبه ۵اسفندماه سال جاری با حضور رییس و مدیران مرکز در محل سالن شورای دانشگاه برگزار شد، از ۱۲مدرس برتر علمی کاربردی جهاددانشگاهی مشهد تقدیر به عمل آمد.

در این مراسم مهندس احمد افروغی رییس مرکز علمی کاربردی جهاددانشگاهی مشهد بر اهمیت جلسه با مدرسان برتر مرکز در راستای برنامه‌ریزی و حرکت رو به جلوی مرکز به ویژه در زمینه کیفی‌سازی خدمات آموزشی اشاره نمود.

وی با تاکید بر برنامه توسعه مرکز علمی کاربردی جهاددانشگاهی مشهد گفت: در این برنامه بر مسوولیت پذیری اجتماعی مرکز، تربیت دانشجویانی کارآفرین و ماهر در تمامی ابعاد و… تاکید شده است.

افروغی گفت: انتخاب مدرسان برتر در هر نیمسال با در نظر گرفتن عوامل تاثیرگذاری از جمله نظرسنجی عموم دانشجویان، مصاحبه با دانشجویان برتر در هر رشته، اداره آموزش، گروه آموزشی و امور مدرسان صورت می پذیرد.

در ادامه این مراسم نیز سعید شریعتی مزینانی مدیر پژوهش مرکز آموزش علمی کاربردی جهاددانشگاهی مشهد و عضو هیات علمی جهاددانشگاهی خراسان رضوی در خصوص مسوولیت اجتماعی اساتید دانشگاه‌ صحبت نمود.

ارسال دیدگاه
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های مورد نیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

بالا