نسخه آزمایشی
مرکز آموزش علمی کاربردی جهاد دانشگاهی مشهد > اخبار مرکز > اخبار آموزشی > آغاز پذیرش دانشجو از هفته آینده در ۴۴ کد رشته
۵۷۴ بازدید

رییس مرکز علمی کاربردی جهاد دانشگاهی مشهد خبر داد:

آغاز پذیرش دانشجو از هفته آینده در ۴۴ کد رشته

رییس مرکز علمی کاربردی جهاددانشگاهی مشهد از پذیرش دانشجو در ۴۴ کد رشته‌ در دو مقطع کاردانی و کارشناسی در این مرکز از هفته آینده همزمان با آغاز پذیرش دانشجو برای ترم بهمن۱۴۰۱ خبرداد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی مرکز آموزش علمی کاربردی جهاددانشگاهی مشهد، احمد افروغی با اشاره به افزایش تعداد کد رشته‌های جدید این مرکز از ترم گذشته، اظهار داشت: در گروه تربیت بدنی در مقطع کاردانی رشته‌‌های مربیگری پایه پرورش اندام، مربیگری پایه فوتبال و مربیگری پایه کشتی به کدرشته‌های آموزشی این مرکز افزوده شد.

رییس مرکز علمی کاربردی جهاددانشگاهی مشهد افزود: همچنین رشته‌های جدید داوری ورزشی-آمادگی جسمانی، مربیگری پرورش اندام، مربیگری فوتبال، مربیگری فوتسال و مربیگری کشتی برای دانشجویان متقاضی ادامه تحصیل در مقطع کارشناسی گروه تربیت بدنی ارایه خواهد شد.

وی عنوان کرد: در مقطع کاردانی گروه فرهنگ و هنر نیز رشته‌های جدید طراحی گرافیک، طلا و جواهر ساخت زیور آلات با دست، معماری داخلی و هتلداری را اضافه شد. در مقطع کارشناسی گروه گرافیک نیز رشته طراحی گرافیک با گرایش تصویرسازی به کدرشته‌های این مرکز اضافه شد.

افروغی با اشاره به اینکه به گروه کامپیوتر مرکز نیز رشته‌های جدید و کاربردی مهمی افزوده شده است، گفت: در مقطع کاردانی رشته‌های کسب و کارهای دیجیتالی، پشتیبانی سیستم‌های رایانه‌ای، تولید محتوای دیجیتالی و در مقطع کارشناسی رشته‌های مهندسی فناوری تولید و مدیریت محتوای دیجیتالی، مهندسی فناوری مدیریت و پشتیبانی فناوری اطلاعات و مهندسی فناوری کسب و کار دیجیتالی برای علاقمندان به ادامه تحصیل در رشته‌های زیرمجموعه گروه کامپیوتر ارایه شده است.

رییس مرکز آموزش علمی کاربردی جهاددانشگاهی مشهد با اشاره به سابقه پذیرش دانشجو این مرکز در رشته حسابداری، اظهار داشت: با توجه به اینکه این رشته از ابتدا در این دانشگاه ارایه می شد موفق شدیم دوباره مجوز اخذ پذیرش دانشجو در رشته حسابداری امور مالی در دو مقطع کاردانی و کارشناسی  را دریافت نماییم.

وی تاکید کرد: پذیرش دانشجو در مراکز علمی کاربردی بدون کنکور است و بر اساس سوابق تحصیلی و سهمیه‌ها توسط سازمان سنجش و آموزش کشور صورت می پذیرد.

ارسال دیدگاه
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های مورد نیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

بالا