نسخه آزمایشی
مرکز آموزش علمی کاربردی جهاد دانشگاهی مشهد > اخبار مرکز > اخبار فرهنگی > نخستین جشنواره استانی “نمایشنامه‌نویسی و داستان‌نویسی”
۵۲۷ بازدید

مرکز علمی کاربردی جهاددانشگاهی مشهد برگزار می‌کند:

نخستین جشنواره استانی “نمایشنامه‌نویسی و داستان‌نویسی”

مدیرگروه فرهنگ و هنر مرکز آموزش علمی کاربردی جهاددانشگاهی مرکز مشهد، از برگزاری نخستین جشنواره استانی “نمایشنامه نویسی و داستان‌نویسی” در مشهد خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی مرکز آموزش علمی کاربردی جهاددانشگاهی مرکز مشهد، مریم رمضانیان دبیر جشنواره با تأکید بر تأثیر شگرف زبان هنر در انتقال مفاهیم، ارزش‌ها و آموزه‌ها و اینکه هنر با جذابیت و زیبایی درونی، نقش کلیدی در تبیین فرهنگ داشته و دارد، گفت: این موضوع ضرورت برگزاری جشنواره‌ها را در این راستا دوچندان کرده است.

وی با اشاره به اثربخشی اجتماعی یک اثر، اظهارداشت: این جایگاه می تواند هنر را به یک فرصت برای آگاهی بخشی تبدیل کند.

رمضانیان در ادامه با بیان اینکه موضوع نخستین جشنواره استانی ” نمایشنامه نویسی و داستان نویسی”  آزاد است و محدودیتی در این خصوص برای شرکت کنندگان وجود ندارد، گفت: این جشنواره در دو بخش دانشجویی و آزاد در آستانه روز دانشجو برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه هر شرکت کننده حق ارسال تنها یک اثر را دارد، شرکت در جشنواره را برای عموم هنرمندان و دانشجویان دانشگاه های دولتی و غیردولتی استان در تمام مقاطع، آزاد عنوان کرد و افزود: متقاضیان ابتدا بایستی با مراجعه به سایت جشنواره، https://mashhad.iastjd.ac.ir آثار خود را از طریق فرم آنلاین به آدرس دبیرخانه جشنواره:  jdmdabirkhane@ ارسال نمایند.

مدیرگروه فرهنگ و هنر مرکز آموزش علمی کاربردی جهاددانشگاهی مرکز مشهد، آخرین مهلت ارسال آثار را ۳۰ آبان ۹۹ اعلام کرد و افزود: علاقمندان می توانند جهت رفع سوالات خود با تلفن    ۰۵۱۳۱۹۹۷۲۷۵  تماس بگیرند.

ارسال دیدگاه
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های مورد نیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

بالا