نسخه آزمایشی
مرکز آموزش علمی کاربردی جهاد دانشگاهی مشهد > اخبار مرکز > اخبار آموزشی > رییس مرکز: ارتقا و بهره وری نیروی انسانی سازمان هدف ماست
۱۵۹ بازدید

مرکزعلمی کاربردی جهاددانشگاهی مشهد، مجری دوره های آموزش ضمن خدمت جهاددانشگاهی خراسان رضوی شد؛

رییس مرکز: ارتقا و بهره وری نیروی انسانی سازمان هدف ماست

رییس مرکز علمی کاربردی جهاددانشگاهی مشهد با اشاره به واگذاری مسوولیت اجرای دوره های آموزش ضمن خدمت همکاران سازمان جهاددانشگاهی خراسان رضوی به مرکز، گفت: از آنجا که نیروی انسانی یکی از اصلی ترین و مهمترین سرمایه های هر سازمانی می باشد، هدف از برگزاری دوره ها، افزایش سطح آگاهی آنان و ارتقا و بهره وری نیروی انسانی سازمان است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی مرکزعلمی کاربردی جهاددانشگاهی مشهد، مهندس احمد افروغی خواستارمشارکت تمام همکاران در دوره های آموزش ضمن خدمت شد و افزود: از انتقادات و پیشنهادات همکاران نیز جهت برگزاری بهتر و موثرتر آموزش ها استقبال می کنیم.

وی با اشاره به اینکه مسوولیت آموزش ضمن خدمت همکاران سازمان از سوی معاونت آموزشی به این مرکز واگذار شده است، گفت: با برنامه ریزی های انجام شده و براساس سرفصل های مصوب ضمن خدمت کارکنان جهاد دانشگاهی، آموزش همکاران در سه سطح “کارشناس”، “غیر کارشناس” و “مدیر” تقسیم بندی شده و دروس تعیین شده برای هر گروه، طبق برنامه مشخص، اطلاع رسانی می شود.

مهندس احمد افروغی به برگزاری دوره های همکاران غیرکارشناس در قالب دروس “مشتری مداری و تکریم ارباب رجوع” ، “اصول کار تیمی و مشارکتی” و “اصول ایمنی سلامت و ارگونومی” و در سطح کارشناس نیز به دروس “آیین نگارش و مکاتبات اداری” و “خلاقیت و نوآوری سازمانی” اشاره کرد و افزود: تعداد نفر ساعت آموزش داده شده به همکاران غیرکارشناس، ۹۴۴ ساعت و برای همکاران کارشناس، ۱۳۹۲ ساعت بوده است؛ دوره های آموزش ضمن خدمت مدیران نیز به زودی اعلام می گردد.

رییس مرکز علمی کاربردی جهاددانشگاهی مشهد یادآور شد: جهت سهولت شرکت همکاران شهرستان(نیشابور ، گناباد و کاشمر) در کلاس های ضمن خدمت، نحوه برگزاری کلاس ها برای آنان به صورت مجازی برنامه ریزی شده است.

وی با بیان اینکه آزمون های دروس اتمام یافته به صورت مجازی و از طریق سامانه آزمون جهاد دانشگاهی در حال برگزاری است، گفت: همکارانی که در آزمون پایانی دروس نمره لازم را کسب کنند، از طرف معاونت پشتیبانی گواهی دریافت خواهند کرد که در ارزیابی و سنجش سالانه آنان نیز موثر است.

ارسال دیدگاه
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های مورد نیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

بالا