نسخه آزمایشی
مرکز آموزش علمی کاربردی جهاد دانشگاهی مشهد > اخبار مرکز > اخبار فرهنگی > در یک فضای رقابتی سالم می‌توان آزادانه به‌نقد یکدیگر پرداخت
۲۰۷ بازدید

دبیر چهارمین دوره مسابقات گفتمان دانشجویی مراکز علمی کاربردی خراسان رضوی:

در یک فضای رقابتی سالم می‌توان آزادانه به‌نقد یکدیگر پرداخت

دبیر اجرایی چهارمین دوره مسابقات گفتمان دانشجویی مراکز علمی کاربردی خراسان رضوی گفت: مناظرات دانشجویی می‌تواند زمینه و بستر مناسبی برای گفتمان سالم و عقلانی باشد و به ترویج فرهنگ گفت‌وگو میان دانشجویان منجر شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی مرکز آموزش علمی کاربردی جهاددانشگاهی مشهد، مهندس احمد افروغی در مراسم اختتامیه چهارمین دوره مسابقات گفتمان دانشجویی مراکز علمی کاربردی خراسان رضوی در محل سالن آمفی تئاتر فردوسی جهاددانشگاهی خراسان رضوی، با بیان مطلب فوق اظهار داشت: انتظار ما از دانشجویان در این مسابقات این بود که با سعه‌صدر و استفاده از شیوه‌های بیانی مناسب و حفظ احترام گروه‌های رقیب به تبیین نظرات و اندیشه‌های خود بپردازند و به هم ثابت کنند که در یک فضای رقابتی سالم می‌توان آزادانه به‌نقد یکدیگر بپردازند و باهم زمینه پیشرفت همه‌جانبه جامعه را فراهم سازند.

رییس مرکز علمی کاربردی جهاددانشگاهی مشهد با تاکید بر اینکه برگزاری مناظرات یکی از زمینه های هویت بخشی به دانشجویان است، تصریح کرد: قطعا اگر بتوانیم گفتمان سازی را در بین دانشجویان نهادینه کنیم، گام بسیار مهمی در راستای تحقق اهداف مهارتی دانشگاه برداشته ایم.

دبیر چهارمین دوره مسابقات گفتمان دانشجویی مراکز علمی کاربردی خراسان رضوی با بیان اینکه این دوره از مسابقات در  مدت ۴ روز و در دو مرکز علمی کاربردی شهرداری ها و مرکز علمی کاربردی جهاددانشگاهی مشهد برگزار شد، ابراز داشت:  چهارمین دوره مسابقات گفتمان دانشجویی مراکز علمی کاربردی خراسان رضوی با شرکت ۱۴ تیم در قالب ۷ گروه موافق و مخالف کار خود را آغاز نمود. در طول مدت برگزاری مسابقات ۱۸ نفر از اساتید دانشگاه‌های مختلف به عنوان داور حضور داشتند.

ارسال دیدگاه
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های مورد نیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

بالا