نسخه آزمایشی
مرکز آموزش علمی کاربردی جهاد دانشگاهی مشهد > اخبار مرکز > به مناسبت روز دانشجو برگزار گردید: جلسه مدیران مرکز علمی کاربردی جهاد دانشگاهی مشهد با دانشجویان برتر در حوزه های فرهنگی ، آموزشی و پژوهشی
۱۰۷۹ بازدید

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی مرکز علمی کاربردی جهاد دانشگاهی مشهد احمد افروغی در این مراسم که به مناسبت روز دانشجو و با حضور ۷۰ نفر از دانشجویان برتر آموزشی، فرهنگی و پژوهشی برگزار گردید، دانشجویان ممتاز و فعال در حوزه های مختلف را در کسب رتبه برترین مرکز علمی کاربردی جهاد دانشگاهی در سال ۹۷ و قرار گرفتن در بین ۱۰ مرکز علمی کاربردی برتر کشور در سال ۹۸ بسیار موثر دانست و از نقش آفرینی آنها تقدیر نمود. به گفته وی علاوه بر عامل فوق ، فضای فیزیکی و کالبدی مناسب، پشتیبانی وحمایت سازمان جهاد دانشگاهی خراسان رضوی، نیروی انسانی و مدرسین توانمند، تقویت تشکلهای دانشجویی و توجه ویژه به فعالیتهای پژوهشی و کارآفرینی سایر عواملی بودند که در کسب موفقیتهای مرکز علمی کاربردی جهاد دانشگاهی مشهد نقش ایفا نموده اند. افروغی از تغییر نقش دانشگاهها از محلی برای برگزاری کلاسهای آموزشی به مسول در برابر دانشجویان خبر داد و کارآفرینی را بزرگترین مسئولیت اجتماعی دانشگاهها و مراکز آموزش عالی دانست.
در ادامه مراسم دانشجویان به بیان دیدگاهها، مشکلات، انتقادها و پیشنهادهای خود پرداخته و مدیران بخشهای مختلف مرکز نیز پاسخگویی نمودند. در پایان از دانشجویان منتخب با اهداء لوح، تقدیر به عمل آمد.

ارسال دیدگاه
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های مورد نیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

بالا