- معرفی پایتون و کاربردهای آن
- الگوریتم و شیوههای حل مسئله
- نصب و راه اندازی پایتون
- آشنایی با نرم افزار پایچارم و شروع کار با پایتون
- متغیرها ، انواع دادهها، تبدیل انواع داده ها به یکدیگر
- انواع عملگرها و اولویت عملگرها
- ساختارهای شرطی
- نحوه پیاده سازی برنامه های کاربر پسند(user-friendly)
- کار با گیت و گیت هاب
- اصول صحیح برنامه نویسی و رعایت استانداردها برای موفقیت در مصاحبه های استخدامی
- ایجاد برنامه های با خوانایی بالا(high readability) برای موفقیت در مصاحبه های استخدامی
- ساختارهای تکرار – کار با ماژول Random
- رشته ها و توابع رشتهای
- لیست و کاربردهای آن
- تاپل و کاربردهای آن
- دیکشنری و کاربردهای آن
- مجموعه (set) و کاربردهای آن
- کار با توابع و آرگومانها
- نحوه خطایابی و رفع خطاهای برنامه نویسی
- همراه با ارائه تمرین ها و حل تمرین های کاربردی
- انجام مینی پروژه های تاس ، شمارشگر معکوس ، بازی سنگ، کاغذ ، قیچی – بازی حدس اعداد – تولید پسوردهای قوی – بازی هنگ من ، رمز سزار ، بازی blackjack ، حراج آنلاین و…..
- برنامهنویسی شیگرا(مفاهیم– شی – کلاس – متودها – کپسوله سازی – ارث بری – چند ریختی – توابع جادویی(داندر)
- مدیریت خطاها
- کار با فایلها
- مدیریت پکیج ( ماژول) ها با PIP
- ماژول ها و کار با ماژول های پرکاربرد پایتون
- کار با Json و XML و آشنایی با HTML
- مفاهیم و درخواستهای Http
- استفاده از ماژول Requests
- آشنایی با API و پیادهسازی چندین پروژه کاربردی مرتبط با API
- Iterable – Iterator
- Generators
- کار با ماژول time
- نحوه گرفتن پروژهها (مستقیم و غیرمستقیم) برای کسب درآمدهای دلاری
- مفاهیم و پیادهسازی انواع ساختمان دادهها در پایتون
- پیاده سازی برنامه ماشین قهوهساز (Coffee maker)
- پیادهسازی نرم افزار آزمون آنلاین (Quiz)
- انجام پروژه mail server و کار با SMTP
- پیادهسازی یک سیستم بانکی با شی گرایی
- پیادهسازی برنامه ردیابی ISS و پیاده سازی چندین مینی پروژه کاربردی دیگر