نسخه آزمایشی
مرکز آموزش علمی کاربردی جهاد دانشگاهی مشهد > اخبار مرکز > اخبار آموزشی > مدرس دانشگاه:دانشجو درک خوبی از سلیقه و خواست اجتماع دارد
۲۲۴ بازدید

مدرس مرکز علمی کاربردی جهاددانشگاهی مشهد گفت: دانشجویان درک خوبی از سلیقه و خواسته‌های اجتماع دارند و نیازهای نسل خود را بهتر و بیشتر درک می‌کنند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی مرکز آموزش علمی کاربردی جهاددانشگاهی مشهد، ابراهیم اعتضادی با اشاره به نقش دانشجویان در پیشبرد اهداف استارتاپ‌ها اظهارداشت: روحیات خاص دانشجویان از جمله ریسک‌پذیری، شوق و شجاعت و داشتن ایده‌های مورد پسند جامعه مصرفی، سبب استقبال جامعه کنونی در جذب کسب و کارهایی که دارای ایده‌های نو با مدل‌های متنوع در امر تولید پوشاک می‌باشد، شده است.

وی ادامه داد: تغییر مسیر دانشجویان به سمت کارآفرینی در جهت سیاستگذاری دانشگاه علمی کاربردی با توجه به شناخت راه و استفاده از اساتید مجرب و خبره، باعث ایجاد انگیزه در راستای رشد و کارآفرینی دانشجویان می‌شود و سبب می‌گردد تا دانشجو در کوتاهترین زمان ممکن به یک کارآفرین موفق تبدیل شود.

اعتضادی با بیان اینکه دانشگاه با اهداف و آموزش‌های انگیزه بخش خود می‌تواند نقش موثری در تربیت کارآفرین موفق دنبال نماید، ابرازداشت: دانشگاه با انتخاب و استفاده از اساتید مجرب و خبره‌ای که خود در کسب کارشان موفق هستند می تواند گزینه بسیار عالی برای دانشجویانی باشد که می‌خواهند در آینده استقلال اقتصادی را حتی در کارگاه کوچک خانگی تجربه کنند.

این مدرس دانشگاه تاکید کرد: دانشجو زمانیکه توانایی‌ و میل و علاقه فردی خود را دنبال کند به اعتماد به نفس و خود کفایی در جامعه می رسد.

ارسال دیدگاه
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های مورد نیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

بالا