نسخه آزمایشی
مرکز آموزش علمی کاربردی جهاد دانشگاهی مشهد > اخبار مرکز > اخبار آموزشی > قدردانی رییس علمی کاربردی جهاددانشگاهی مشهد از مشارکت دانشجویان مرکز
۲۲۸ بازدید

در آستانه چهارمین دوره مسابقات استانی "گفتمان دانشجویی"؛

قدردانی رییس علمی کاربردی جهاددانشگاهی مشهد از مشارکت دانشجویان مرکز

رییس مرکز آموزش علمی کاربردی جهاددانشگاهی مشهد از مشارکت و همراهی ارزشمند دانشجویان مرکز در جلسات آموزشی چهارمین دوره مسابقات استانی گفتمان دانشجویی تقدیر کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی مرکز آموزش علمی کاربردی جهاددانشگاهی مشهد، مهندس احمد افروغی در یادداشتی از حضور و همراهی دانشجویان مرکز در جلسات آموزشی چهارمین دوره مسابقات استانی گفتمان دانشجویی تقدیر و تشکر کرد.

یادداشت ایشان بدین شرح است:

“دانشجویان گرامی، درود بر شما

علاقه‌مندی و همت شما برای حضور در فرآیند برگزاری جلسات مقدماتی مناظره‌های دانشجویی که موجب ارتقای کیفی جلسات شد، قطعا شایسته قدردانی است. استحضار دارید که تلاش دانشگاه، گزینش دوستانی بوده که شرکتشان در مناظره‌ها با احتمال موفقیت بیشتری همراه باشد، از سوی دیگر به دلیل ضیق وقت برای برگزاری جلسات مقدماتی، ناگزیر به انتخاب تعدادی از شرکت کنندگان به عنوان گروه‌های نهایی منتخب دانشگاه بودیم، از این رو ضمن قدردانی از حضورتان در جلسات امیدواریم در دوره‌های بعد بتوانیم شما عزیزان را همراه خود داشته باشیم، در عین حال از هرگونه مشورت و راهنمایی شما برای حضور موفق‌تر در مراحل بعد استقبال می‌کنیم.

توفیق رفیق راهتان باد و در پناه خداوند.”

احمد افروغی

رییس مرکز علمی کاربردی جهاددانشگاهی مشهد

 

 

ارسال دیدگاه
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های مورد نیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

بالا