نسخه آزمایشی
۲۰۸ بازدید

سازمان قرآنی دانشگاهیان کشور با محوریت قرآن کریم و سیره زندگانی معصومین(ع) برگزار می کند:

رویداد فرهنگی هنری “ماه تمام”

سازمان قرآنی دانشگاهیان کشور وابسته به جهاددانشگاهی به مناسبت ایام سوگواری امام حسین(ع)، با محوریت قرآن کریم و سیره زندگانی معصومین(ع)، رویداد فرهنگی هنری “ماه تمام” را ویژه دانشگاهیان کشور برگزار می‌نماید.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی مرکز آموزش علمی کاربردی جهاددانشگاهی مشهد، این رویداد در دو بخش شعر( کلاسیک، سپید، نیمایی) و داستان کوتاه با محوریت شخصیت حضرت ابوالفضل العباس(ع) (با تدبر در سوره مبارکه کافرون) برگزار می شود.

ارسال اشعار در هر یک از قالب‌های کلاسیک، سپید و شعر نیمایی، مورد توجه قرار دادن شاخص‌هایی همچون “فرم”، “زبان”، “تصویرپردازی”، “نظم ارگانیکی”، “اندیشه”، “تکنیک” و “خلاقیت” در بخش شعر نو از جمله  شرایط ارسال آثار ادبی در بخش شعر می‌باشد.

شرایط ارسال آثار ادبی در بخش داستان کوتاه نیز شامل رعایت تعداد کلمات(حداکثر۳۵۰۰ کلمه)، توجه به موضوع و تم، طرح، شخصیت‌پردازی، گفتگو، فضاسازی، پرداخت، لحن داستان و زاویه دید می‌باشد.

گفتنی است  عدم چاپ اثر پیش از این در هیچ عنوان کتاب، خودداری از ثبت اثر با عبارات بی ربط در سامانه ثبت آثار، داشتن اسم مناسب اثر ادبی، ارسال حداکثر ۵ اثر، عدم برنده شدن جایزه ملی اثر تا پیش از این، تایپ اثر در قالب فایل word با فونت ۱۲ یا ۱۴، B Lotus یا B Nazanin  و ثبت آن صرفا از طریق وب سایت reg.isqa.ir، از جمله شرایط عمومی ارسال اثر می‌باشد.

همچنین لازم به ذکر است  آثاری که در چارچوب محورهای رویداد نباشند، مورد داوری قرار نمی‌گیرد و ارسال آثار توسط شرکت کننده، جهت حضور در رویداد به منزله اعلام مالکیت معنوی اثر است و  در صورت اثبات خلاف این امر در هر مرحله‌ای، عواقب حقوقی و جزایی آن به عهده شرکت کننده می‌­باشد و ارسال اثر و شرکت در رویداد به منزله پذیرش مقررات آن است.

علاقمندان تا ۵ مهرماه فرصت دارند از طریق ارسال تصویر اثر و مشخصات در واتساپ به شماره ۰۹۱۹۷۲۶۸۷۱۲ (آقای بخشی زاده)، ارسال تصویر اثر و مشخصات به ایمیل isqa.ir@gmail.com و یا تکمیل فرم و آپلود اثر در سایت reg.isqa.ir در این رویداد فرهنگی هنری شرکت نمایند. همچنین متن کتاب و کلیپ تدبر در سوره کافرون با محوریت حضرت عباس(ع) در سایت www.isqa.ir  قابل دریافت و مشاهده می باشد.

لازم به ذکر است جوایز نفرات اول تا سوم  به ترتیب ۲۰، ۱۵ و ۱۰ میلیون ریال می باشد. آثار شایسته نیز در مجموعه‌ای توسط جهاددانشگاهی منتشر خواهد شد.

ارسال دیدگاه
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های مورد نیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

بالا