نسخه آزمایشی
مرکز آموزش علمی کاربردی جهاد دانشگاهی مشهد > اخبار مرکز > اخبار پژوهشی > رویداد شتاب مد و لباس ایرانی همسو با رسالت اصلی دانشگاه جامع است
۳۳۶ بازدید

مدیرگروه رشته دوخت و طراحی لباس علمی کاربردی جهاددانشگاهی مشهد:

رویداد شتاب مد و لباس ایرانی همسو با رسالت اصلی دانشگاه جامع است

مدیرگروه رشته دوخت و طراحی لباس مرکز علمی کاربردی جهاددانشگاهی مشهد گفت: رویدادهای شتابی گامی نافع برای عبور از چارچوب‌های آموزش کلاسیک به سمت آموزش عملی موثر است تا در جریان آموزش، هنجارهای بازار و تجارت نیز فراگرفته شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی مرکز آموزش علمی کاربردی جهاددانشگاهی مشهد، ماهرخ حشمتی مدیرگروه رشته دوخت و طراحی لباس مرکز در خصوص برگزاری رویداد شتاب مد و لباس ایرانی اظهارداشت: مرکز علمی کاربردی جهاددانشگاهی مشهد در جهت توانمندسازی دانشجویان و در راستای بهره برداری از فرصت‌های کارآفرینی و آشنایی با بازار کسب و کار اقدام به برگزاری این رویداد کرده است.

وی با تاکید بر اینکه این رویداد همسو با رسالت اصلی دانشگاه جامع علمی کاربردی یعنی افزایش مهارت، توسعه کارآفرینی و توانمندسازی دانش آموختگان است، گفت: رویداد شتاب مد و لباس ایرانی تلاش دارد با قرار دادن ایده‌‎ها در شبه مارکت به بلوغ ایده‌ها و ورود آنها به بازار کسب و کار کمک کند.

رویدادهای شتابی فراهم کننده بستری مناسب برای ارتقای کسب و کار است

مدرس مرکز علمی کاربردی جهاددانشگاهی مشهد با بیان اینکه این نوع رویدادها فرصتی است برای صاحبان ایده تا نوآوری خود را در حوزه پوشاک و کسب و کارهای مرتبط با آن به صاحبان صنعت معرفی نمایند، تصریح کرد: مطمئنا رویدادهای شتابی فراهم کننده بستر مناسبی برای شرکت‌کنندگان است تا از طریق حمایت و آموزش موجبات ارتقای کسب و کار خود را فراهم نمایند.

حشمتی تصریح کرد: پشتیبانی جامع و بهره‌مندی از تجربه و دانش تسریع شده منتورها که حاصل سال‌ها تجربه اندوزی و مهارت آموزی است به صورت یکجا در اختیار ایده‌های منتخب قرار خواهد گرفت، همچنین فضای فراهم شده تحت حمایت کارشناسان مجال مناسبی برای تجاری‌سازی و ارائه محصول، ایده یا خدمت به مشتریان آینده است.

مدیرگروه رشته دوخت و طراحی لباس مرکز علمی کاربردی جهاددانشگاهی مشهد با بیان اینکه شرکت در این رویداد منحصر به فرد یا گروه خاصی نیست و عموم افراد می‌توانند ایده‌های نوآورانه خود را با توجه به محورهای رویداد محک بزنند، ابرازداشت: عبور از یک رویداد شتابی و راهیابی به مرحله نهایی ایده منتخب نوعی اعتبار اجتماعی برای کسب و کاری است که در آغاز راه می باشد.

دانشجویان با شرکت در رویدادهای شتابی با ادبیات کارآفرینی و اشتغال آشنا می‌شوند

وی با تاکید بر اینکه رویدادهای شتابی دانشجویان را با ادبیات کارآفرینی و اشتغال آشنا می‌سازد، بیان داشت: دانشجویان در این مسیر با مفهوم اصلی دانش کاربردی آشنا می شوند. این دسته از فعالیت‌ها در قالب فضای رقابتی سالم باعث ایجاد انگیزه می شود که خود نیروی محرک قدرتمندی است تا فرد به کمک آن بر شک‌های خود غلبه و به توانمندی‌های خود تکیه کند و برای رفع موانع در مسیر رسیدن به اهداف خود تلاش نماید.

گفتنی است رویداد مدولباس ایرانی توسط مرکز علمی کاربردی جهاددانشگاهی مشهد در تاریخ ۱۸ آذر ماه سال جاری برگزار می شود.

ارسال دیدگاه
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های مورد نیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

بالا