نسخه آزمایشی
مرکز آموزش علمی کاربردی جهاد دانشگاهی مشهد > اخبار مرکز > اخبار آموزشی > دریافت وام شهریه صندوق رفاه دانشجویان برای هر ترم تحصیلی
۲۷۲ بازدید

متقاضیان استفاده از وام شهریه صندوق رفاه دانشجویان ثبت نام کنند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی مرکز آموزش علمی کاربردی جهاددانشگاهی مشهد، این وام  توسط صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در راستای کمک به امور تحصیلی دانشجویان پرداخت می شود که طبق آیین نامه‌های مصوب با کارمزد ۴درصد به دانشجویان ادوار تحصیلی دانشگاه‌ها وموسسات آموزش عالی تحت نظر وزارت علوم تحقیقات و فناوری تعلق می گیرد.

طبق این آیین نامه دانشجویان مقطع کاردانی و کارشناسی ناپیوسته مراکز علمی کاربردی نیز شامل دریافت وام شهریه می شوند. از نکات قابل توجه این وام ها دوره تنفس بازپرداخت آن است که ۹ ماه پس از فراغت از تحصیل می باشد. دانشجویان برای هر ترم تحصیلی خود می توانند وام شهریه صندوق رفاه دانشجویان را ثبت درخواست نمایند.

دانشجویانی که متقاضی دریافت وام هستند می توانند جهت ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۳۱۹۹۷۲۴۰ -۰۵۱ (آ.بهرامی) تماس گیرند. دانشجویان توجه داشته باشند ثبت نام وام ددانشجوییبازه زمانی محدودی دارد و پس از پایان زمان آن دیگر دانشجو قادر به ثبت نام نخواهد بود.

 

ارسال دیدگاه
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های مورد نیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

بالا