نسخه آزمایشی
مرکز آموزش علمی کاربردی جهاد دانشگاهی مشهد > اخبار مرکز > اخبار آموزشی > تقدیر از علمی کاربردی جهاددانشگاهی مشهد به عنوان یکی از ده مرکز برتر
۶۲۷ بازدید

در مراسم تجلیل از مراکز آموزش علمی کاربردی کشور صورت پذیرفت:

تقدیر از علمی کاربردی جهاددانشگاهی مشهد به عنوان یکی از ده مرکز برتر

در مراسم تجلیل از مراکز برتر آموزش علمی کاربردی کشور در سال ۱۳۹۹ از مرکز آموزش علمی کاربردی جهاددانشگاهی مشهد به عنوان یکی از ده مرکز برتر کشور تقدیر به عمل آمد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی مرکز آموزش علمی کاربردی جهاددانشگاهی مشهد، در مراسم تجلیل از مراکز برتر آموزش علمی کاربردی کشور که روز گذشته(چهاردهم مردادماه) در محل دانشگاه جامع علمی کاربردی کشور و به صورت وبینار برگزار شد، دکتر مرتضی تشکری رییس دانشگاه جامع علمی کاربردی خراسان رضوی به نمایندگی از رییس دانشگاه جامع علمی کاربردی کشور با اهدا لوح تقدیر به مهندس احمد افروغی رییس مرکز آموزش علمی کاربردی جهاددانشگاهی مشهد، از تلاش های این مرکز به خاطر قرار گرفتن در بین ۱۰مرکز برتر قدردانی نمود.

در ابتدای این مراسم دکتر محمدحسین امید رییس دانشگاه جامع علمی کاربردی کشور از ارتقاء ماهیت سومین دوره سطح بندی مراکز آموزش علمی کاربردی خبر داد و گفت: هدف دانشگاه جامع این است که از میزان خوداظهاری مراکز در ارزیابی‌ها بکاهیم و به سمت استفاده بیشتر از سامانه های ارزیابی طراحی شده توسط دانشگاه جامع گام برداریم.

رییس دانشگاه جامع علمی کاربردی کشور تاکید کرد: در ارزیابی امسال بیش از ۵۰درصد کار توسط سامانه دانشگاه انجام پذیرفته است و تلاش ما این است که در سال آینده نیز برای ارزیابی حداقل ۱۰درصد بیشتر از سامانه برای سطح بندی استفاده نماییم و میزان خود اظهاری ها را کاهش دهیم.

امید با اشاره به اینکه سطح بندی سال جاری نسبت به دوره اول ارتقاء یافته و به واقعیت نزدیک تر است، افزود: خوشبختانه در حال حاضر تنها ۴درصد از مراکز در سطح ۴ قرار دارند که با توجه به اخطارهایی که به آنها داده شده است در صورت عدم رعایت آنها و ارتقاء سطح خود، از لیست مراکز علمی کاربردی خارج خواهند شد.

وی دستاورد سطح بندی مراکز را ماندگار توصیف کرد و ابراز داشت: نگاه جامعه و مسوولان نسبت به دانشگاه جامع علمی کاربردی بسیار تغییر کرده و رویکردی مثبت است.

ارسال دیدگاه
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های مورد نیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

بالا