نسخه آزمایشی
مرکز آموزش علمی کاربردی جهاد دانشگاهی مشهد > اخبار مرکز > تاریخ پایان کلاس‌ها و برگزاری امتحانات ترم جاری
۱۶۱۶ بازدید

جلسه توجیهی مدرسان مرکز آموزش علمی کاربردی جهاددانشگاهی مشهد در خصوص برگزاری کلاس‌های مجازی به صورت آنلاین برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی مرکز علمی کاربردی جهاددانشگاهی مشهد، احمد افروغی در این جلسه به تشریح اقدامات مرکز در زمینه فرآهم آوردن زیرساخت‌های مناسب به منظور برگزاری کلاس‌های مجازی در هفته‌های پایانی سال ۱۳۹۸ پرداخت.

وی در تبیین الزامات دانشگاه جامع علمی کاربردی در مورد نحوه برگزاری کلاس‌های مجازی گفت: ادامه تدریس دروس صرفا نظری تا پایان ترم، برگزاری دروس عملی بصورت حضوری بعد از بازگشایی دانشگاه‌ها، تغییر تاریخ پایان کلاس‌ها به زمان هفدهم مردادماه سال جاری، تغییر زمان بازه امتحانات به تاریخ نوزدهم تا سی و یکم مردادماه سال جاری و همچنین امکان حذف یک یا چند عنوان درس توسط دانشجویان از جمله الزامات دانشگاه جامع می باشد.

وی ضمن درخواست از مدرسان جهت ادامه برگزاری کلاس‌های مجازی مطابق با بخشنامه ارائه شده، عنوان کرد: جهت ایجاد انگیزه در دانشجویان برای شرکت در کلاس‌های مجازی، مدرسان ضمن تسهیل فرآیند حضور و غیاب به ارائه فایل‌های ترجیحا pdf بپردازند و به نظرات دانشجویان در قسمت chat توجه کنند.

رییس مرکز آموزش علمی کاربردری جهاددانشگاهی مشهد با تاکید بر اینکه نباید دانشجویان را به روشن کردن webcam مجبور کنیم، گفت: مدرسان جزوه یا کتاب مرتبط با درس را در اختیار دانشجویان قرار دهند.

در پایان مدرسان به طرح سوالات و مشکلات خود پرداختند.

ارسال دیدگاه
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های مورد نیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

بالا