نسخه آزمایشی
مرکز آموزش علمی کاربردی جهاد دانشگاهی مشهد > اخبار مرکز > به همت مرکز علمی کاربردی جهاد دانشگاهی کارگاه آموزشی برنامه ریزی فرهنگی در دنیای مدرن در محل نمایشگاه بین المللی کتاب مشهد برگزار گردید.
۹۳۷ بازدید

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی مرکز علمی کاربردی جهاددانشگاهی مشهد کارگاه آموزشی برنامه ریزی فرهنگی در دنیای مدرن در نمایشگاه کتاب مشهد به همت این مرکز علمی کاربردی و در محل سالن مفاخر سرای اهل قلم نمایشگاه بین المللی شهر مشهد برگزار گردید. آقای حسن دباغی مقدم، از مدرسین دانشگاه، تدریس کارگاه مذکور را بر عهده داشتند.
بنا بر اعلام این مدرس دانشگاه، هدف از برگزاری نشستهای علمی و تخصصی در فضای نمایشگاه بین المللی کتاب مشهد موارد ذیل می باشد:
۱.بازدید دانشجویان از فضای نمایشگاه بین المللی کتاب مشهد
۲. تهیه فهرستی از آخرین کتب منتشر شده در حوزه دروس مربوطه دانشگاهی
۳. آشنایی با نهادها و سازمانهای فرهنگی که در نمایشگاه حضور جدی دارند و انجام مصاحبه با آنان توسط دانشجویان(حداقل ۳۰ دستگاه)
۴. حضور در سالن رسانه و بازدید و مصاحبه با مدیران رسانه ها و تهیه گزارش از آنها مبنی شرح وظایف و رسالت خبرگزاریها، و نشریات
۵.حضور در کارگاههای تخصصی که همزمان با بیست و یکمین نمایشگاه بین المللی کتاب در محل سالن مفاخر نمایشگاه، سرای اهل قلم و با همکاری و مشارکت دانشگاهها و موسسات آموزش عالی از جمله دانشگاه فردوسی، دانشگاه بین المللی امام رضا علیه السلام، جهاد دانشگاهی مشهد ، دانشگاه علوم اسلامی رضوی، و … برگزار گردید و استفاده از آخرین یافته های علمی اساتید متناسب با هر نشست.
۶. انجام و ارائه کار و فعالیت عملی توسط دانشجویان متناسب با سرفصل و عینیت بخشیدن به جنبه عملی و کاربردی هریک از دروس
۷. تقویت روحیه نشاط و شادابی در بین دانشجویان با حضور در فضای نمایشگاه.
۸. آشنایی با کار تیمی و تیم سازی عملی مخصوصا برای درس برنامه ریزی فرهنگی
۹. آشنایی با آخرین دستاوردهای تبلیغاتی در حوزه های فرهنگی و هنری
۱۰. تقویت باورهای صحیح با حضور در نشستها و متعاقب آن افزایش انگیزه و روحیه علمی و اشتیاق برای ادامه تحصیل در مدارج بالاتر.

ارسال دیدگاه
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های مورد نیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

بالا