نسخه آزمایشی
مرکز آموزش علمی کاربردی جهاد دانشگاهی مشهد > اخبار مرکز > اخبار آموزشی > به دنبال تربیت دانشجویی متخصص و شهروندی آگاه هستیم
۲۱۵ بازدید

رییس مرکز آموزش علمی کاربردی جهاددانشگاهی مشهد:

به دنبال تربیت دانشجویی متخصص و شهروندی آگاه هستیم

رییس مرکز آموزش علمی کاربردی جهاددانشگاهی مشهد گفت: با اتکا به منابع انسانی و علمی کارآمد و زیرساخت آموزشی، دانشجویانی متخصص و شهروندانی آگاه و مسوول در جهت کمک به توسعه و پیشرفت در سطح محلی _منطقه‌ای تربیت خواهیم نمود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی مرکز آموزش علمی کاربردی جهاددانشگاهی مشهد، مهندس احمد افروغی روز گذشته در مراسم تقدیر از دانشجویان ممتاز سال ۱۴۰۱-۱۴۰۰ مرکز ضمن تبریک به آنان به دلیل قرار گرفتن در بین دانشجویان برتر و برگزیده نیمسال اول سال ۱۴۰۱-۱۴۰۰ اظهارداشت: این امر تلاش، کوشش و دغدغه‌مندی شما را در زمینه‌های مختلف می رساند.

وی به تغییر رویکرد دانشگاه با توجه به پایان دوره برنامه‌ریزی ۴ساله این مرکز اشاره کرد و گفت: در برنامه چهارساله ۱۴۰۰-۱۳۹۶ مقرر شده بود که در بین مراکز برتر کشور باشیم که موفق شدیم در سال‌های۹۹،۹۸،۹۷،۹۶ و ۱۴۰۰ مرکز برتر جهاددانشگاهی کشور باشیم و در میان ۱۰ مرکز برتر کشور قرار بگیریم که مطمینا سهم دانشجویان در این افتخارات بسیار پررنگ بوده است.

افروغی ادامه داد: در بین شما دانشجویانی هستند که با افتخارآفرینی و کسب رتبه‌های برتر در جشنواره‌های ملی و استانی، مسابقات علمی و ورزشی، چاپ مقالات در نشریات، برگزاری کارگاه‌های آموزشی و فرهنگی، قرار گرفتن در بین دانشجویان نمونه کشور و … برای مرکز افتخار آفرینی کرده‌اند و این افتخارآفرینی کمک زیادی به کسب این جایگاه و افتخار نموده است.

رییس مرکز آموزش علمی کاربردی جهاددانشگاهی مشهد تصریح کرد: در برنامه جدید مرکز تصمیم براین است تا با اتکا به منابع انسانی و علمی کارآمد و زیرساخت آموزشی مطلوب، دانشجویانی تربیت شوند تا علاوه بر اینکه متخصص حرفه‌ای می‌شوند، شهروندانی آگاه و مسوول در جهت کمک به توسعه و پیشرفت در سطح محلی / منطقه‌ای  باشند.

افروغی با تاکید بر اینکه تصمیم ما بر این است که از طریق نوآوری در آموزش و پژوهش آینده‌ای بهتر برای دانشجویان رقم بزنیم، ابرازداشت: در این خصوص برنامه‌ای کامل و جامع توسط مرکز تهیه شده است که به زودی اجرایی خواهد شد.

وی برقراری ارتباط نزدیک تر با جامعه، توجه بیشتر به کیفیت و واولویت بخشی به آن، هدف قرار دادن نیازهای دانشجو به ویژه مهارت‌های وی در تمام ابعاد اجتماعی و فرهنگی و نگاه ویژه به فضای کسب و کار را نقاط تمایز برنامه جدید با برنامه قبلی عنوان کرد و افزود: قصد داریم در برنامه ی جدید در بازار کار و  اشتغال رشته‌های در حال اجرا به صورت مستقیم نقش ایفا نماییم.

در ادامه این مراسم دانشجویان در برنامه تریبون آزاد به بیان انتقادات، پیشنهادات و دغدغه‌های خود پرداختند که رییس علمی کاربردی جهاددانشگاهی مشهد به انها پاسخ داد.

ارسال دیدگاه
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های مورد نیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

بالا