نسخه آزمایشی
مرکز آموزش علمی کاربردی جهاد دانشگاهی مشهد > اخبار مرکز > اخبار آموزشی > برگزاری مسابقات ورزشی همراه با آموزش و اهدا جایزه
۲۴۵ بازدید

ویژه برنامه کانون ورزش‌های همگانی مرکز به مناسبت روز دانشجو؛

برگزاری مسابقات ورزشی همراه با آموزش و اهدا جایزه

کانون ورزش‌های همگانی با همکاری انجمن علمی گروه تربیت بدنی مرکز علمی کاربردی جهاددانشگاهی مشهد به مناسبت گرامیداشت روز دانشجو مسابقات ورزشی برگزار می‌کند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی مرکز آموزش علمی کاربردی جهاددانشگاهی مشهد، برگزاری سه مسابقه پرتاب پنالتی با توپ بسکتبال، پرتاب دارت و تیراندازی با کمان با هدف ایجاد نشاط و تحرک در بین دانشجویان مرکز از جمله برنامه‌های تدارک دیده شده توسط کانون ورزش‌های همگانی و انجمن علمی گروه تربیت بدنی مرکز می‌باشد.

گفتنی است مسابقه تیراندازی با کمان با آموزش توسط مربیان مجرب آقا و خانم این رشته برای دانشجویان علاقمند به شرکت در این مساببقه همراه خواهد بود. این مسابقات ساعت ۱۲ الی۱۵روز سه شنبه ۱۶آذر ماه در محوطه فضای سبز دانشگاه برگزار می شود و در پایان به نفرات برتر هر رشته جایزه اهدا می شود.

علاقمندان می‌توانند با مراجعه به صفحه کانون ورزش های همگانی مرکز از طریق راه‌های ارتباطی عنوان شده با دبیر کانون از نحوه شرکت در این مسابقات اطلاع حاصل فرمایند.

ارسال دیدگاه
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های مورد نیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

بالا