نسخه آزمایشی
مرکز آموزش علمی کاربردی جهاد دانشگاهی مشهد > اخبار مرکز > اخبار آموزشی > برگزاری بیست و دومین جلسه شورای فرهنگی مرکز علمی کاربردی جهاددانشگاهی مشهد
۴۶۷ بازدید

بیست و دومین جلسه شورای فرهنگی مرکز علمی کاربردی جهاددانشگاهی مشهد برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌ رسانی مرکز آموزش علمی کاربردی جهاددانشگاهی مشهد، در این جلسه که پنجمین جلسه شورای فرهنگی مرکز در سال جاری نیز می باشد، مریم رمضانیان دبیر نخستین جشنواره استانی ” نمایشنامه نویسی و داستان نویسی” به ارائه گزارشی از روند اجرایی جشنواره پرداخت.

وی با تاکید بر استقبال علاقمندان، پیشنهاد تمدید مهلت ارسال آثار را ارائه نمود که با موافقت اعضا، مقرر گردید مهلت ارسال آثار تا ۳۰آذر ماه سال جاری تمدید و داوری آثار نیز از اول دی ماه لغایت ۱۰ دی ماه توسط هیات داوران صورت پذیرد.

در ادامه این جلسه امیر شیرانی مسوول کمیته فنی چهارمین دوره مسابقات گفتمان دانشجویی دانشگاه جامع علمی کاربردی واحد خراسان رضوی به بیان گزارشی از روند اجرایی مسابقات و همچنین میزان آمادگی تیم مرکز جهت شرکت در مسابقات پرداخت.

همچنین مصوب شد با توجه به تمدید مهلت ثبت نام در مسابقات و همچنین ورود دانشجویان جدید به مرکز، اطلاع رسانی در خصوص برگزاری مسابقات گفتمان دانشجویی به دانشجویان صورت پذیرد و از اعضای جدید به منظور بالا بردن سطح کمی و کیفی  تیم مرکز در این مسابقات استفاده گردد.

جواد کاهانی مسوول برگزاری مسابقات ورزشی هفته تربیت بدنی نیز گزارشی در خصوص روند اجرایی و تعداد شرکت کنندگان در این مسابقات ارائه نمود، که با توجه به شیوع ویروس کرونا و تعطیلی دو هفته‌ای مراکز دانشگاهی بر تمدید ثبت نام مسابقات و برگزاری آن پس از پایان محدودیت‌های کرونایی تاکید شد.

در پایان این جلسه نیز به برگزاری فعالیت‌های مرتبط با هفته کتاب و کتابخوانی توسط کانون کتاب و کتابخوانی مرکز و همچنین اطلاع رسانی در خصوص طرح تخفیف کتاب در کانال اطلاع رسانی دانشجویان مرکز اشاره گردید.

ارسال دیدگاه
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های مورد نیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

بالا