نسخه آزمایشی
۲۷۶ بازدید

دهمین جشنواره درون دانشگاهی حرکت

اعلام فراخوان ارسال آثار دانشجویی

فراخوان ارسال آثار به دهمین جشنواره درون دانشگاهی حرکت اعلام شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی مرکز آموزش علمی کاربردی جهاددانشگاهی مشهد، جشنواره درون دانشگاهی حرکت، رویدادی علمی برای ارائه فعالیت‌ها و دستاوردهای انجمن‌های علمی دانشجویی و انتخاب بهترین آنهاست.

این جشنواره با هدف جلب مشارکت دانشجویان در انجمن‌های علمی دانشجویی برای فعالیت‌های گروهی خلاقانه، تقویت جایگاه انجمن‌های دانشجویی به عنوان بزرگترین تشکل دانشجویی دانشگاه، شناسایی و معرفی انجمن‌های علمی و دانشجویان دارای دستاوردهای علمی ممتاز و ایجاد بستر مناسب برای ایفای نقش فعالانه دانشجویان برای تحقق دانشگاه اجتماعی و ترویج علم و فناوری، همه ساله برگزار می‌شود.

دفتر امور فرهنگی و اجتماعی دانشگاه به عنوان متولی انجمن‌های علمی دانشجویی دانشگاه و به عنوان دبیرخانه مرکزی جشنواره، در نظر دارد با همکاری دانشگاه جامع علمی کاربردی استان قزوین به عنوان دبیرخانه اجرایی و میزبان جشنواره و بر اساس دستورالعمل اجرایی پانزدهمین جشنواره بین المللی حرکت، ابلاغی از سوی معاونت فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم تحقیقات و فناوری، دهمین دوره جشنواره درون دانشگاهی حرکت را برگزار نماید.

لازم به ذکر است کلیه آثار چه به صورت فردی، گروهی و انجمن می بایست صرفا توسط کارشناس فرهنگی مرکز در سامانه جشنواره ثبت شود لذا دانشجویان می‌توانند آثار خود را در حوزه‌های رقابتی جشنواره از جمله اختراع، بخش ویژه، فعالیت علمی خلاقانه، کارآفرینی، کتاب و محتوای دیجیتال طبق دستورالعمل ارسال آثار دهمین جشنواره درون دانشگاهی حرکت در هر بخش به آدرس  AmirHosseinMoghimy@ کارشناس امور فرهنگی مرکز ارسال نمایند.

گفتنی است دانشجویانی که در قالب این جشنواره موفق به کسب رتبه و مقام گردند علاوه بر جوایز جشنواره از تخفیف شهریه ثابت نیز برخوردار خواهند شد.

ارسال دیدگاه
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های مورد نیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

بالا