نسخه آزمایشی
مرکز آموزش علمی کاربردی جهاد دانشگاهی مشهد > اخبار مرکز > اخبار آموزشی > پیام رییس مرکز آموزش علمی کاربردی جهاددانشگاهی مشهد به مناسبت آغاز سال تحصیلی ۱۴۰۲-۱۴۰۱
۲۴۰ بازدید

مهندس احمد افروغی رییس مرکز آموزش علمی کاربردی جهاددانشگاهی مشهد در پیامی آغاز سال تحصیلی ۱۴۰۲-۱۴۰۱ را به دانشجویان این مرکز تبریک گفت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی مرکز آموزش علمی کاربردی جهاددانشگاهی مشهد، در این پیام آمده است:

“به نام خداوند قادر دانا

فرا رسیدن سال تحصیلی جدید را خدمت کلیه دانشجویان، اساتید و کارکنان دانشگاه تبریک عرض می نمایم. خداوند را شاکرم که با کاهش همه‌گیری بیماری کرونا سال تحصیلی جدید را با از سرگیری آموزش حضوری آغاز می نماییم.

تجربه استفاده از آموزش‌های مجازی فرصت مغتنمی بود که می‌بایست در دوران پساکرونا از آن بهره‌برداری لازم را به عمل آوریم، اما آسیب‌های جدی آن به ساختارهای آموزشی و فرهنگی، آن هم در دانشگاه جامع علمی کاربردی که درصد قابل توجهی از دروس آن به صورت عملی و کارگاهی اجرا می‌شود، نیز می بایست مورد توجه قرارگیرد.

پس از اجرای موفقیت آمیز برنامه استراتژیک توسعه مرکز علمی کاربردی جهاددانشگاهی مشهد(۱۳۹۶ تا ۱۴۰۰)، در سال ۱۴۰۱ در شرایطی اجرای برنامه ۴ ساله توسعه جدید را آغاز می‌کنیم که تغییرات بنیادین در برنامه توسعه قبلی با توجه به نیازهای روز کشور و ماموریت ملی دو نهاد فرادستی یعنی جهاددانشگاهی و دانشگاه جامع علمی کاربردی ایجاد نموده‌ایم.

مشخصه ویژه برنامه توسعه جدید مرکز که با بهره‌گیری از نظرات صاحب‌نظران و کارشناسان خبره در این حوزه تدوین گردیده است، توجه بیش از پیش به نیازهای دانشجو در کلیه ابعاد اجتماعی، فرهنگی و به ویژه مهارتی است. امیدوارم با یاری و همراهی اساتید، دانشجویان و همکاران محترم در سال تحصیلی جدید، شاهد اجرای موفقیت‌آمیز برنامه مذکور باشیم.

سلامتی و توفیق روزافزون همه شما عزیزان را از درگاه خداوند متعال خواستارم و امیدوارم در سال تحصیلی جدید، دانشجویان گرامی با تلاش و کوششی بیشتر نسبت به گذشته، از محضر اساتید فرهیخته خود، بهره‌مند گردیده و گام‌های موثری در توسعه، آبادانی و سرافرازی کشور عزیزمان بردارند.”

ارسال دیدگاه
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های مورد نیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

بالا