نسخه آزمایشی
۵۴ بازدید

دوره کارشناسی مدیریت گردشگری زمینه آشنایی علاقمندان را به مباحث جدید روز صنعت گردشگری فراهم می‌کند و افراد می‌توانند در سطوح مدیریت و برنامه‌ریزی تمامی بخش‌های اجرایی صنعت گردشگری فعالیت کنند.

طول و ساختار دوره

این دوره نیز با گذراندن ۷۰واحد درسی برای دانشجویان مرتبط و ۷۴ واحد برای دانشجویان غیر مرتبط در مدت ۲سال برگزار می‌شود و شامل دروس تخصصی مدیریت مراکز تفریحی، اوقات فراغت و گردشگری، تشریفات، مدیریت رویدادها، مدیریت برگزاری همایش‌ها و نمایشگاه‌های بین‌المللی و… می‌باشد.

آینده شغلی

مدیر دفاتر خدمات مسافرتی، برنامه ریز طرح های توسعه گردشگری، مشاور- مجری و راه انداز دفاتر خدمات مسافرتی و کلوپ‌های تفریحی و شخصی و پذیرایی، مدیر نمایشگاه‌های داخلی و بین‌المللی و بازارهای گردشگری از جمله فرصت‌های شغلی پیش روی دانش آموختگان این رشته می‌باشد.

سرفصل دروس

بالا